Hvor lang tid...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

71 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. januar 2011

AyLa-vb

Nogen af jer der har erfaring med hvor lang tid der kan gå fra p pille stop til mens?? Siden jeg stoppede med mine piller i efteråret har jeg haft mens en gang (6 uger efter stop) og så ikke set noget siden, det er 7. uge nu. Har gået med lidt murren a la optakt til mens men der sker ikke noget. Har taget en g-test men den var negativ. Plejer ellers at være meget regelmæssig - også uden p piller. Ville bare høre jeres erfaringer med dette`?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Kirle-vb

Jeg har aldrig selv oplevet noget MEN ved fra da jeg arbejdede på fertilitetsklinik at der kan gå lang tid før ens cyklus er regelmæssig og oppe og køre igen. Måske skal du gå til din gynækolog for at finde ud af hvad der sker?

Anmeld

10. januar 2011

AyLa-vb

Tror lige jeg tager en test igen imorgen,´og så må jeg ellers have fat i min læge.. gider bare ikke lyde pylret hos lægen hvis det nu er noget de fleste oplever. Nogen der i øvrigt ved hvorfor man ikke kan se mit indlæg hvis man ikke er logget på??

Anmeld

10. januar 2011

Spunk-vb

Har læst at der kan gå op til ½ år før alt er normaliseret igen.

Anmeld

10. januar 2011

Det er stadig mig-vb

Ja, det er forskelligt fra kvinde til kvinde. Nogle stopper med pillerne, og så er cyklus tilbage måneden efter. Hos andre kan der gå flere måneder før end ægløsningen kommer......så alt under 6 mdr må siges at være normalt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.