Er der nogle der har erfaring med forsinket bagage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

730 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. januar 2011

NikiFin-vb

Hvad sker der f.eks. hvis man rejser på en uges ferie men kufferterne forsvinder på vejen og man skal faktisk undvære sin bagage, fordi en uge er ikke nok til at få dem tilbage. Er der default forsikring inkluderet i fly biletten og hvis der er hvad kompensation får man? Og hvis man rejser sammen med sine børn får de også kompensation og.... generelt hvordan fungerer det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

Titte-vb

Det kommer helt an på hvilke vilkår der er gældende i den rejseforsikring du har tegnet.

Anmeld

2. januar 2011

dittelouisea@hotmail.com-vb

De fleste rejseforsikringer dækker det. Hvis det er på vej på ferien, skal du ringe til forsikringen og så selv lægge ud for fx at købe noget tøj, tandbørste osv og får pengene refunderet når du kommer hjem. Hvis det er på vej hjem fra ferie udfylder du et skema i lufthavnen og så kommer der et firma og afleverer det på din adresse når det ankommer.

Anmeld

2. januar 2011

Laurie-vb

Vi rejste med SAS den 23.12. Fik bagagen den 27. om aften. Min datter skulle tilbage den 28. Lufthavnen refunderer noget... ved ikke hvor meget... de er underrettet, og jeg skal sende kvitteringer for det, som er købt...

Anmeld

2. januar 2011

MetteNB-vb

Min svoger har jævnligt forsinket bagage. Kan faktisk ikke huske, hvor lang tid det er, den må være forsinket, men mener 24 timer. Derefter må han i udlandet købe nyt, som han så får refunderet i DK. Herhjemme dukker de op på et eller andet tidspunkt med kufferterne. Min søster har flere gange været ret så utilfreds, da de dukker op døgnet rundt - og hun er altså klar til godnat senest kl. 23., så når det ringer på hendes dør midt nat pga. en kuffert, bliver hun gnaven. :angry:

Anmeld

2. januar 2011

dittelouisea@hotmail.com-vb

Det er sgu da også for ringe at de bare dukker op kl lort. De vi fik vores kufferter retur ringede de da om morgenen og spurgte hvornår på dagen det passede os.

Anmeld

2. januar 2011

MetteNB-vb

dittelouisea@hotmail.com skrev:
Det er sgu da også for ringe at de bare dukker op kl lort. De vi fik vores kufferter retur ringede de da om morgenen og spurgte hvornår på dagen det passede os.
Har de ikke gjort de to af gangene min svoger har fået en kuffert tilbageleveret, men ville min søster garanteret sætte pris på, de gjorde ;0)

Anmeld

5. januar 2011

Laurie-vb

Vores ankom kl. 21.05 den 27. dec.... hvor vi ankom den 23. dec. Vi turde ikke komme ud af huset.... jo, i Julen blev intet deliveret... men altså.... man er virkeligt bange for at gå glip af dem. Og kl.21.05 var altså lidt sent... og manden var ikke færdig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.