Jeg starter snart op på arbejde efter barsel.
Jeg er dagplejer og husmor;-) og har jo set at flere herinde er gode til at få ideer. Så jeg vil gerne lige høre hvad i har fundet på. Her tænker jeg både i forhold til børneindretning men også bare en indretning der fungerer godt i hverdagen.
Jeg kan selv lægge ud med et eksempel. Jeg har et lille bord i mit dagplejeværelse, der har jeg syet et forhæng til så bordet også kan bruges som hule. Det er et stort hit.
Jeg har set herinde i et indlæg at en havde lavet et træ, hvor der var huller til billeder. Det ville jeg også gerne efterabe.
OG så har jeg en tanke om at hænge en tavle op på væggen i køkkenet så børnene kan tegne mens jeg laver mad. Men jeg gider ikke kridtstøv og jeg vil ikke have whiteboard, for det kan ikke vaskes af væggen. Så det tænker jeg over lidt endnu.
Må jeg høre hvad i har af gode ting hjemme hos jer? Gerne med billeder.
Det kan også være i haven såmænd. JEg har planer om at lave en balancebom, jeg skal bare lige finde ud af hvor den skal være uden at være for meget i vejen.
Er der nogen der har fundet de vises sten til at indrette en god pusleplads?Jeg syntes min fungerer af h... til på mit lille og i forvejen dårligt indrettede badeværelse.
Anmeld