Kulørte drinks eller sodavand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.204 visninger
11 svar
0 synes godt om
1. januar 2011

MetteNB-vb

Hvordan udviklede jeres nytårsfest sig? Var det et væld af kulørte drinks eller blev det kun til vand? Her blev det til et glas hvidvin og et glas ditto rød. Så det var ikke det vilde. Hov forresten og et glas champagne. Det betyder så, at der ikke er hovedpine her..... Nogen, der har tilbragt dagen på sofaen med tømmermænd? ;) - men træt er jeg alligevel. Kan godt mærke, det ikke er blevet til mange timers søvn....... men sjovt var det. Så må jeg sove senere :silly: Pt. har jeg 2 sovende drenge på sofaen. Ikke det bedste tidspunkt, men der var udsolgt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

Pia74-vb

Voksne fik Asti og børnene fik børnechampagne :)

Anmeld

1. januar 2011

luj-vb

Vi var 4 voksne og 6 børn. Vi drak 3 flasker børne champagne, 2½ flaske rigtig champagne, 2x 1½ sodavand, 2 flasker rødvin og et par flasker cider.Vi har ingen tømmermænd, men godt at man bare kan slappe af med pc og tv.

Anmeld

1. januar 2011

Rita-vb

Vi laver altid kulørte (men alkoholfri) drinks nytårsaften :) Ungerne drak en masse rød, gule, orange, blå og grønne drinks :lol: Vi voksne delte en flaske vin. Ved midnat fik de store et glas børnechampagne og manden og jeg nippede forsigtigt til den (dyre) champagne vi havde fået af min svigerfar. Ingen af os kan lide det, så nu står resten i køleskabet mens jeg prøver at finde på noget at bruge det til :lol: Ingen tømmermænd her, men jeg er træt som et helt alderdomshjem efter at have malet, flyttet rundt og gjort rent på børneværelserne hele ugen. Nu gider jeg ikke mere, men vi mangler det meste af et værelse, så jeg har vel ikke noget valg ...

Anmeld

1. januar 2011

dittelouisea@hotmail.com-vb

Ham vi skulle til nytårsfest ved, blev syg natten til igår, så vi fejrede nytårsaften med mine forældre, som alligvel skulle passe Alma (og det passede mig ret godt). Stig fik et par kulørte drinks og et glas champagne. Jeg drak børnechampagne med Alma. Alma holdt ud til kl 01 og var meget glad for at se alt fyrværkeriet, og vi efterlod hende hos mine forældre og jeg satte Stig af hos et vennepar, sagde hurtigt hej til min veninde og kørte så hjem i seng. Stig kom hjem kl 4!! og stank af cigar.. he he Har sovet til kl 11 idag, set tv og begyndte så lige pludselig at blive utilpas - kørte ud til mine forældre og sagde hej til Alma, som også var blevet dårlig og blev enige om hun snuppede en ovenatning mere hos mine forældre. Ligger nu på sofaen og venter på al dårligdom forlader min krop.

Anmeld

1. januar 2011

MetteNB-vb

dittelouisea@hotmail.com skrev:
Ligger nu på sofaen og venter på al dårligdom forlader min krop.
Øv hvor træls for dig. God bedring.

Anmeld

2. januar 2011

MetteNB-vb

Rita skrev:
Vi laver altid kulørte (men alkoholfri) drinks nytårsaften :) Ungerne drak en masse rød, gule, orange, blå og grønne drinks :lol:
Er det kun sodavand eller hvad blander du mere i sådan nogle børnedrinks?

Anmeld

2. januar 2011

dittelouisea@hotmail.com-vb

Rose's. Det er alkoholfrit. Det står sammen med spiritusflaskerne i supermarkederne. Der findes et utal af smags og farvevarianter. Når jeg er i byen har jeg tit bestilt festlige alkoholfrie drinks - det er bare lidt sjovere end en alm cola.

Anmeld

2. januar 2011

Rita-vb

MetteNB skrev:
Rita skrev:
Vi laver altid kulørte (men alkoholfri) drinks nytårsaften :) Ungerne drak en masse rød, gule, orange, blå og grønne drinks :lol:
Er det kun sodavand eller hvad blander du mere i sådan nogle børnedrinks?
Jeg bruger juice, danskvand, sodavand, Rose's og en hel masse pynt :)

Anmeld

2. januar 2011

syvsover-vb

Her delte, 4 voksne 1 fl rødvin, ½ fl hvidvin vi fik en baley hver og lidt champane hver. Martin fik sodavand, cola og danskvand samt børnechampanje og så fik han jordbær til, de var et megahit hos både barn og voksne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.