Hvor er køb/salg og service henne herinde??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. december 2010

TinaK-vb

Ih, jeg har lige en sæk drengetøj i str. 98, som jeg ville give væk til en trængende -men hvor søren kan jeg gøre det? Hvor er køb/salg/gives væk siden?? Anyway, hvis der er nogen der mangler lidt tøj i str. 98 (halv sæk, noget er brugt 1 gang, noget med små pletter etc -man sorterer selv) så har jeg sådan en til en pris af porto! Jeg vil gerne give det til en, hvor pengene er små....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

mariamiss6-vb

TinaK skrev:
Ih, jeg har lige en sæk drengetøj i str. 98, som jeg ville give væk til en trængende -men hvor søren kan jeg gøre det? Hvor er køb/salg/gives væk siden?? Anyway, hvis der er nogen der mangler lidt tøj i str. 98 (halv sæk, noget er brugt 1 gang, noget med små pletter etc -man sorterer selv) så har jeg sådan en til en pris af porto! Jeg vil gerne give det til en, hvor pengene er små....
Du lyder sgu rar ;) Her er kategorierne :) http://voresborn.dk/67-debat/debat-ordet-er-frit/70-kob-og-salg- de står i bunden af alle kategorierne på debattens forside ;)

Anmeld

31. december 2010

TinaK-vb

Ih tak, Maria :) Jeg scrollede helt ned i bunden, og kunne ikke finde det... Og det var ikke første gang jeg ledte.. Tak for hjælpen, og G O D T N Y T Å R !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.