Gode spil til Wii?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

669 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. december 2010

Webredaktøren-vb

I år fik jeg/familien en Wii i julegave :) Har I nogle særlige spil, I kan anbefale?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

Spunk-vb

Super mario bros er sjovt. Og Super mario galaxy 2 er netop blevet kåret til årets spil af Gamereactor, så det er måske værd at kigge nærmere på. Hvis du leder efter noget til dig selv, så har jeg hørt at EA sports active er rigtig godt. Der er netop kommet en 2'er som skulle indeholde mange forbedringer - jeg overvejer selv at investere.

Anmeld

29. december 2010

Rita-vb

Jeg har været meget glad for Active - både 1 og 2 :) Vi har også spillet en del Boom blox og selvfølgelig Mario i alle afskygninger. Vi har simpelthen så mange spil (og har lånt en masse på biblioteket som er afleveret igen), så jeg kan ikke helt huske hvad jeg egentlig har prøvet :laugh:

Anmeld

30. december 2010

Webredaktøren-vb

Tak for det... det var da en god idé med biblioteket også. Det havde jeg slet ikke overvejet :unsure:

Anmeld

30. december 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

just dance 2 - det kan godt få pulsen op og er rigtig sjovt, både til familiehygge og en festlig aften.. Forskellige udgaver af Rayman and the raving rabbids.. det har vi brugt mange timer på herhjemme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.