Har I også fået kælket?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

334 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. december 2010

Webredaktøren-vb

I går kom vi endelig ud i sneen på den sjove måde i stedet for ellers at brokke os over den, når vi skulle køre til julearrangementer - men i går stod den på kælketur med ungerne :klap: Knægten syntes endeligt, at det var sjovt at suse ned ad bakkerne, mens han sidste år nægtede og bestemt ikke syntes, at det så sjovt ud. I går kastede han sig frygtløs i bobslæden og det var en helt lille sejr for ham :) I dag mener datteren så, at vi skal bygge en iglo :woohoo: Nogle tips til det projekt? Og har I andre fået nydt snevejret? :sne:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

als-vb

Vi har kælket en dag, men det syntes tøsen bestemt ikke var sjovt. Hun er ellers til vild leg, men tror ikke helt hun syntes det var sjovt at få sne i hovedet. Vi har været ude et par gange og lave snemand og kaste med sne og trukket hende rundt i kælken og det har været rigtig hyggeligt. Iglo....hm.... stor rund kugle men udhuler????

Anmeld

29. december 2010

MetteNB-vb

Her er den store helt vild med at kælke. Den lille det modsatte, så han har kun været med en enkelt gang i år, som endte med at han og jeg måtte sidde i bilen og vente på bassen og far. Bassen har siden været afsted en del gange med sin far og onkel. Det synes han, er helt fantastisk. Han kunne suse ned af bakkerne i dagevis. Sidste år endte min mand og bassen med at få lavet en lille iglo. Det var ved et tilfælde, da vi havde fået en rimelig stor pukkel sne hobet op ved bagdøren efter snerydning. Bassen opfordrede min mand til at udhule den. Det gjorde han så med en spade. Bassen kørte så ny sne på og gjorde den større. Den var ikke større end der kun kunne være et barn i af gangen, men stolt over projektet var bassen.

Anmeld

29. december 2010

Spunk-vb

Nej, desværre. Jeg ville egentlig gerne have kælket med spunken, men de sidste 3 dage har hun haft feber og været megapylret. Håber, at vi får gjort det i en weekend i det nye år.

Anmeld

29. december 2010

Happymummy-vb

Turen fra bhv til hjemmet går gennem en bittelille-lillebitte skov, hvor der er en lille bakke, man lige netop kan kælke nedad (men vildt bliver det ikke). Eftersom sønnen bliver fragtet på kælk til og fra, når det er snevejr, greb vi chancen allerede den første dag, jeg hentede ham, hvor der lå sne. :sne: Sidste vinter formåede jeg at få ham helt ud-kælket på ret kort tid. Efter kælkning efter bhv tre dage i træk med en kælkeglad mor, gad han ikke rigtig resten af vinteren - så hans far fik vist slet ikke glæden... I lørdags prøvede han så at stå på skøjter for første gang (4 år om 1½ uge) - STOOOOR succes :klap: :klap: :klap: Med et fuldstændigt ukueligt gåpåmod, som både var en fordel og en ulempe for ham - det er en smule svært at lære at balancere, når benene bare pisker afsted med 80 km i timen :laugh: Allerede før han havde fået skøjterne på, pralede han overfor et par langt ældre (og ganske dygtige) drenge, og påstod, at han kunne løbe 'rigtig meget hurtigere' på skøjter end dem :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Heldigvis holdt han modet oppe, da sandheden gik op for ham :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.