Den bedste julegave i har givet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

439 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. december 2010

syvsover-vb

Den bedste julegave vi gav i år var til min far. Eftersom han bare ikke kunne komme med nogle ønsker andet end det obligatoriske undertøj. Valgte jeg at satse og købe et par Rode hjemmesko til ham i filt, noget min far ALDRIG vil bruge så mange penge på. Men de har bare ikke været af hans futter siden og han har ringet hver dag og sagt tak HAHA. :laugh:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

MetteNB-vb

Jeg tænker, at alle de gaver, vi har givet, var de bedste - i hvert fald for dem, der modtog dem. - men mest brugt indtil nu tror jeg, er den ældstes legotog. Det har kørt og kørt og nu snakker han om, at det er helt slidt ;) Det tog så også hans mor og ham mange timer at samle det....... Så godt han ikke ser det som en hadegave........

Anmeld

28. december 2010

Spunk-vb

Jeg tror, at det er det armbåndsur vi gav niecen på 6 år. Hun kunne ikke klokken, men synes at det er meget flot og kan allerede lidt. Det hjalp vist også at det er med Hello Kitty ;) . Synes også selv at gaven til min nevø var rigtig god, selvom han ikke var så begejstret da han åbnede den. Det er et gavekort til biografen med slik og det hele. Min søster er lige blevet arbejdsløs så der bliver nok ikke så mange penge til den slags det næste stykke tid.

Anmeld

28. december 2010

Heidi Nielsen-vb

Det må helt klart være racerbanen til vores ældste dreng...han er helt vild med den og den kører konstant....og så fik begge unger en cd afspiller udformet som lynet mcQueen....den store er helt forelsket i den.....

Anmeld

28. december 2010

NikiFin-vb

De her tøj http://www.nikifin.boligerfinder.com/images/phocagallery/FamilyAlbum/Christmas2010/thumbs/phoca_thumb_l_EvaPrincesa.jpg

Anmeld

28. december 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

Det må være en barbermaskine til min mand. Han blev meget glad og lidt rørt (han er lidt graviditetshormonel), og så stikker han ikke længere når der uddeles kys.. Alma blev super glad for sit køkken, selvom hun kun er 15mdr. hun har leget med det fra hun er stået op til hun er blevet siden puttet,siden lørdag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.