Jeg er generelt røv træt af kvinder er der totalt handlingslammet og ikke kan finde ud af en skid selv og som har brug for at tv-program for at komme ud af lortet. Der er fandeme snart programmer for enhver idiotisk kvinde der ikke kan finde ud af selv ganske normale ting som økonomi, boligindretning, parforhold, roderi i hjemmet, rengøring, opdragelse af sine børn osv osv osv ;)
Jeg fatter det ikke - hvor svært kan livet egentlig være??
Hvorfor skal kvinden flytte med hjem til svigermoren? Allerede dér var jeg hoppet fra! Jeg var skredet med ungerne, skredet fra manden og de kunne rende mig noget så grusomt.
Elsker manden hende, så kan han jo gå med. Elsker han Moren mere, jamen så bliv hos Mor - sådan en mand gad jeg ikke engang bruge min tid på!!!
Jeg forstår ikke hvorfor folk skal drive dem selv ud i ekstremerne 'en ond svigermor' jamen gå! Gå første gang der er kurre på tråden, og gå aldrig tilbage. Det behøver man sgu da ikke gå på TV for at find ud af....
Jeg kan blive fuldstændig harm når jeg ser og hører om sådan nogle kvinder. Muligvis fordi jeg selv er stik modsat og ikke finder mig i en SKID fra hverken mænd, svigermødre eller andre godtfolk. Er der nogen der forstyrre mig mentalt, så skærer jeg dem fra, har ikke brug for det i mit liv.
At elske en anden er fint, men hvis kærligheden betyder at man mister sin handlekraft, sin logiske sans, sin fornuft, sin livsglæde og man går over i angst for at miste og hellere vil leve som et tomt hylster, så er det bare ikke nogen kærlighed for mig.
Muligvis fordi jeg kun kan elske mennesker, der elsker og respekterer MIG, mennesker der gør mig glad og som er som inspiration og en kilde til glæde.
Jeg ville aldrig kunne elske et dumt svin, det ligger bare ikke i min natur.....måske derfor jeg synes alt er så nemt, for jeg omgiver mig KUN med mennesker der beriger mig mentalt.
Anmeld