Anne fra Grønnebakken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2010

Spunk-vb

Charlotte d. 17. skrev:
Jeg hader og afskyr Anne fra Grønnebakken, men jeg skal huske at fortælle min veninde, at hun langt fra er alene - jeg hånede hende for groft, da hun fortalte, at hun havde købt hele serien på DVD og ville se den her i julen. Jeg kan ikke klare 'kække', gæve piger og kvinder af Anne-typen - er hun ikke nært beslægtet med Laura fra 'Det lille hus på prærien' og hende der Medicine Woman?
Puha Charlotte. For det og for forsæt-kommentaren faldt du lidt i min agtelse ;) Er dit kvindesyn lidt gammeldags? Eller synes du bare at de er for overfriske?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2010

Charlotte d. 17.-vb

Spunk skrev:
Puha Charlotte. For det og for forsæt-kommentaren faldt du lidt i min agtelse ;) Er dit kvindesyn lidt gammeldags? Eller synes du bare at de er for overfriske?
Undskyld forsæt-kommentaren. Jeg står dog helt ved mit syn på Anne. Det virker nok netop gammeldags på mig at hvine af fryd over en kæk og gæv og djærv og frisk pige/kvinde. (Netop kæk og gæv og djærv er nogle af mine yndlingshadeord). Jeg er til gengæld vild med Pippi Langstrømpe og Lisbeth Salander - så måske, hvis Anne blev piftet lidt op med piercinger og strittende fletninger...

Anmeld

26. december 2010

Spunk-vb

Charlotte d. 17. skrev:
Spunk skrev:
Undskyld forsæt-kommentaren.
Helt ok. Er gift med en lærer så jeg er vant til det :laugh:

Anmeld

27. december 2010

mariamiss6-vb

Tror faktisk det er lykkedes mig helt og aldeles at springe Anne over, altså, sådan gennem hele mit liv, så i bund og grund aner jeg ikke hvad i snakker om, når i nævner hende der Anne, men jeg er da sikker på at den gamle er bedre end den nye.... Sådan er det vidst altid med den slags.... Og by the way... Jeg ELSKER den lille doktor på prærien OG det lille hus på prærien :D

Anmeld

27. december 2010

als-vb

ELSKER Anne. Det er først jul når tv 2 sender Anne fra grønnebakken. Dog har jeg været på arbejde op til jul så har slet ikke kunnet se dem i år. Plejer jeg ellers altid. Men kan dem nærmest til hudløshed. Dog kendte jeg heller ikke til det nye afsnit, men virker tåbeligt. lidt som de nye lille per (far til fire), min søsters børn ol. Hader folk der prøver at lave en ny udgave af en gammel succes.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.