Tjaaaah her har der aldrig været meget julepynt i år, men det der var, er her stadig såmænd, inklusive juletræet (med sin pynt) :D
Julegaveræset og julemadsæderiet er totalt overstået her :)
Heldigvis....
det har været en god jul synes jeg... Selve julemåneden har været lidt slap her, og pengene til gaverne var bestemt ikke hvad jeg havde håbet på, men vi overlevede, og de der skulle have, fik gaver :)
Jeg selv fik nøjagtig den gave jeg ønskede mig. Nemlig pavina porcelænskrus fra bodum :D
Og endda 10 styks :) Så nukan mine gæster få dem at drikke af, i stedet for dem af plastik :)
Jeg fik selvfølgelig en lille smule mere - duftevand (kvalmende), sengetøj (for småt), kagehalløj (ikke afprøvet), og lidt bøger der passer i køkkenet, og ikke mindst det billede Bastian havde fiksfakset med en pædagog i børnehaven, som allerede hænger på væggen :)
Jeg er egentlig glad for at julen er overstået, den føltes lidt presset her, lige ind til den rent faktisk stod på og jo endte ganske hyggeligt....
Ungerne har været hos deres far i år, og jeg må indrømme, at jeg nød hvert eneste minut af juleaftensfreden....
jeg elsker mine unger, men hold nu kæft hvor tager de megen af min energi altså...
vi delte gaverne med ungerne den 20. til risengrød hos min søster, sammen med hendes børn (som også var hos deres far juleaften) og det var ganske hyggeligt, og nemt, når det kun var gaveræs og risengrød, og ikke hele den fine middag :)
Anmeld