Kommer julemanden forbi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

734 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. december 2010

Webredaktøren-vb

Kommer julemanden forbi hos jer og afleverer gaver? Hos os er han kun kommet, mens børnene var oppe en enkelt gang, men til gengæld kommer han altid natten til den 25. december og sætter et par rigtig gode gaver som børnene har ønsket sig fra ham... så morgenenen til den 25. glæder børnene sig rigtigt meget til :) Har jeres børn mødt julemanden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

Rita-vb

Nej, vi tror ikke på julemanden :) Vi har til gengæld en drillenisse, der kommer på besøg i løbet af december og han efterlader altid gaver når han rejser :)

Anmeld

24. december 2010

Det er stadig mig-vb

Nope, hvis julemaden kommer hér, så smadre jeg ham med kagerullen, for han er ikke en del af gamet og kan derfor KUN være en forklædt tricktyv!!!! :woohoo:

Anmeld

24. december 2010

MetteNB-vb

Jeps julemanden kommer her. Den rigtige kommer hele måneden susende på slæden og aflever gaver i vinduet. De 'falske' hjælpere ser vi i gadebilledet, butikker m.m. og når vi når til juleaften, er det en hjælper. Det kan være onkel eller kusine, og så bliver der uddelt en gave til alle. Det er tradition v os, og det hygger vi os med.

Anmeld

25. december 2010

Bella-vb

I år var det meget specielt og overraskende for os alle, det er normalt morfar der kommer udklædt som julemanden, og i år gik han som han plejer, men da der bankede på døren stod en flot stor julemand, seriøst det ligne sku julemanden :blush: , og morfor kom ind af den anden dør, :woohoo: det gik først op for min store datter at det ikke var morfar efter 2 min. da han stod ved siden af hende, Morfar havde hyret en julemand det kostede 600kr, men det var klart det værd. Det med julemanden plejer vi hvert år og vi stopper det aldrig, det er 100% da vi alle syntes det er mega sjovt at få lige den specielle gave fra ham. Hilsen Bella

Anmeld

25. december 2010

MetteNB-vb

- og julemanden dukkede så også op hos mine svigerforældre i aftes - dog ikke så vi kunne se ham i det røde kostume og det hele, men kun med et ordentlig bank på døren og vupti, så lå der en pakke til alle børnene på trappen. ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.