Sne-update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

664 visninger
16 svar
0 synes godt om
22. december 2010

Frede-vb

Hva' så? Er sneen faldet hos jer? Indtil videre er der intet faldet her i Næstved, men det håber jeg godt nok, at der snart gør... faktisk håber jeg, det giver sig til at voldsne i en mængde, der når op over hustagene... for nu har vi nemlig droppet juledagen i Nordjylland! Hold k..., hvor nederen! Ungerne er gået i seng af bare skuffelse, og jeg falder snart i søvn på sofaen også, og i morgen skal vi skynde os ud i forretningerne og købe juletræ og julemad :angry: Jeg har ikke set min familie i et par år, og så skal det selvfølgelig sne, når jeg endelig får taget mig sammen til at køre helt om på den anden side af jordkl...nåe nej, Danmark :unsure: Folk holder efter sigende i kø langs både den fynske og jyske motorvej, fordi der er så glat, at policen har lukket en motorvejsbane forskellige steder. Jeg hører mange (voxne vel at mærke) sige, at de elsker sneen :S Det fatter jeg ikke en meter af :S Den er da træls og totalt i vejen! Nej, lad os få noget mildere vejr og helst sommer B)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

Det er stadig mig-vb

Jeg elsker sne Frede, men det er jo også nemt når man bare skal være hjemme på matriklen :laugh: Synd i ikke kan komme afsted nu i har glædet jer til det. Så jeg kan som sagtens få en forståelse for at andre ser sneen som en pestilens :)

Anmeld

22. december 2010

Heidi Nielsen-vb

Jeps her har vi vel fået 20 cm indtil videre og så skulle der komme mellem 5 og 12 cm i nat..... Elsker det :P Ærgeligt at I ikke kan komme afsted men håber da at I trods alt får en rigtig god jul :)

Anmeld

22. december 2010

Frede-vb

Heidi Nielsen skrev:
Jeps her har vi vel fået 20 cm indtil videre og så skulle der komme mellem 5 og 12 cm i nat..... Elsker det :P Ærgeligt at I ikke kan komme afsted men håber da at I trods alt får en rigtig god jul :)
Og hvor henne i landet er det, at der er faldet alt det sne? Det skal helst være et sted, hvor jeg skulle have været igennem, dvs. på E45 motorvejen B)

Anmeld

22. december 2010

Heidi Nielsen-vb

Kolding :)

Anmeld

22. december 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

Der sner ikke nogen ting her i Frederikshavn.. Skal holde jul ved svigermor i sæby. Hun var bange for at vi ikke kunne komme derud hvis der nu kom så meget sne som lovet. Hun var helt overbevist om vi skulle tage ud til dem allerede idag.. he he.. Sæby-bussen kører for enden af vejen, hvis nu vores bil sner inde.. Og vi skal i øvrigt til fødselsdag hver dag ugen op til juleaften.. so cannot du.. Det er hendes første jul med Alma, så tror hun panikkede lidt ;) der er 4 år til det er hendes tur igen.

Anmeld

22. december 2010

Heidi Nielsen-vb

Tror ikke I får sne i denne omgang dittelouisea....fra Århus og op efter skulle der ikke komme sne....det er kun den aller sydligste del af Jylland og så sjælland og Bornholm der får rigtig meget sne i nat og i morgen... Så tror ikke jeres bil sner inde :P

Anmeld

22. december 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

Det regnede jeg heller ikke med. Og fik også overbevist svigermor om at det nok ikke bliver vildt.. Har så lovet at vi sover der juleaften til første juledag - der skal vi alligevel til sæby igen til julefrokost hos svigerfar ;)

Anmeld

22. december 2010

Frede-vb

dittelouisea@hotmail.com skrev:
Der sner ikke nogen ting her i Frederikshavn.. Skal holde jul ved svigermor i sæby. Hun var bange for at vi ikke kunne komme derud hvis der nu kom så meget sne som lovet. Hun var helt overbevist om vi skulle tage ud til dem allerede idag.. he he.. Sæby-bussen kører for enden af vejen, hvis nu vores bil sner inde.. Og vi skal i øvrigt til fødselsdag hver dag ugen op til juleaften.. so cannot du.. Det er hendes første jul med Alma, så tror hun panikkede lidt ;) der er 4 år til det er hendes tur igen.
Fra Frederikshavn til Sæby kan man jo gå til fods, hvis det endelig skal være B) Er det ikke en 10 km, der er tale om? I dag gik jeg 11 km i sne - det tog 2 timer. På cykel plejer det at tage en halv times tid.

Anmeld

22. december 2010

AyLa-vb

Heller ingen sne her lidt syd for hovedstaden.. Men der skulle vist falde noget i nat..?? Men der er superglat alle vegne alligevel, og selv når der ikke er så kører folk som snegle så der er trafikaos alle vegne.. ( hvor jeg kommer i hvert fald ) ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.