Gaver fra børnene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.242 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. december 2010

Webredaktøren-vb

Går I på indkøb med jeres børn og lader dem vælge en gave til jeres bedre halvdel? Eller laver jeres børn typisk en gave i vuggestuen/børnehaven eller SFO? Jeg elsker at blive overrasket med en gave de selv har lavet i institutionen, men der har nu været meget langt i mellem dem - tror bare ikke lige, at børnene er havnet steder, hvor de producerer julegaver til forældre, for mine børn er nu ellers vilde nok med at male osv. Får I gaver fra jeres børn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

als-vb

ja der er en gave både til mig og faderen der er lavet i dagplejen. Kan ikke helt regne ud hvad det er men det får vi at se. Sidste år fik vi et billed hun havde malet der var rammet ind i en pæn ramme. Faktisk et meget fint maleri, så det hænger hjemme i stuen.

Anmeld

22. december 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

vi er lidt på fælles gaver, så stig gave er både fra alma og jeg og omvendt. Men hun er jo heller ikke så gmmel endnu... Vi får en gave hun har lavet i dagplejen. glæder mig helt vildt..

Anmeld

22. december 2010

NikiFin-vb

ja, fra børnehaven. Jeg elsker dem.

Anmeld

22. december 2010

AyLa-vb

Vi har også fået gaver som hun har lavet nede i børnehaven... Hun har allerede fortalt hvad der ligger i pakkerne ;) men synes da det er super dejligt at få gaver fra hende ;) hun eller børnehaven har dog valgt at farmand skal have to store gaver og mor her får en lille bitte pakke ;)

Anmeld

22. december 2010

ma08-vb

De hjemmelavede julegaver er sparet væk i vuggestuen, og det er helt ok med mig ;) Jeg skal nok beundre og udstille, når hun bliver lidt ældre, men jeg har ingen forventning om at få noget specielt pænt eller brugbart. Og pyt med det, tanken tæller. Men hvis det er tvangslavede gaver kan det skisme være ligemeget, så er det jo slet ikke til glæde for hverken barn eller forælder. Jeg er bare ikke til hjemmelavede rædsler og hader i det hele taget at få den slags af andre - børn som voksne, sidstnævnte som fx liige har lavet en fin tallerken til porcelænsmaling eller lært blomsterbinding :S

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.