Har I prøvet at gætte barnets køn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.761 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. december 2010

Webredaktøren-vb

Har I som gravide forsøgt at gætte barnets køn, inden scanningen ved hjælp af mere alternative metoder? Der er jo både en såkaldt kinesisk kalender, der mener at kunne forudsige barnets køn, og så er der metoden med en ring i en snor som man svinger henover maven - har I prøvet metoderne og holdt de stik?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

Rita-vb

Ork ja, jeg har vist prøvet det hele. Og hvis de alternative metoder passede, ville jeg have to drenge og to piger (metoderne er dog ikke enige om hvem der ville være hvad :laugh:) - faktum er bare at jeg har fire drenge :)

Anmeld

21. december 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

Jeps.. Alma skulle være en dreng i følge alle der der gætterier og kalendere.. Og min egen mavefornemmelse sagde også det var en dreng. Stig blev kæåhøj og væddede øl med dem fra arbejde.. Det kom til at koste dyrt. Denne gang har jeg lidt en ide om en dreng, men er ellers fuldstændig blank. alle Test's viser på skift pige og dreng.. Vi håber at få stillet nysgerrigheden 3 feb.

Anmeld

21. december 2010

lib1982-vb

mener jeg kiggede i en kinesisk kalender og at det skulle være en drenge, fik jo så 2 :cheer: Den passede udfra terminen, ikke fra fødselstidspunktet!

Anmeld

22. december 2010

ma08-vb

Nej, tror ikke på alverdens alternative metoder til at gætte kønnet..... Mange sagde, at jeg helt sikkert ville få en dreng, bedømt ud fra min statur, men det blev så en pige, sådan som jordemoderen havde gættet på ved scanningen. Til gengæld kunne min gamle læge ofte lytte sig frem til kønnet ud fra hjerterytmen, men han var desværre gået på pension, da jeg blev gravid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.