Nytår med eller uden børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.720 visninger
19 svar
0 synes godt om
21. december 2010

Webredaktøren-vb

Holder I nytår med jeres børn eller får I dem passet, så I kan feste i gennem og lade romantikken blomstre med vin, champagne og god mad ;) Vi vælger i år en rolig udgave med børnene, hvor vi gør lidt ud af maden og byder dem på børnechampagne og pynter lidt op. ... og så er vi jo heldige, at der fyres for mange tusinde kroner fyrværkeri af lige uden for vores vindue :laugh: Foretrækker i nytårsaften med eller uden børn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

Rita-vb

Vi er altid sammen med børnene nytårsaften :) Vi har vores helt egne traditioner, der indebærer drinks, fondue og fyrværkeri :)

Anmeld

21. december 2010

als-vb

vores er med barn. ved snart ikke hvem der ville gide passe børn nytårsaften??? syntes det er en del af hele børne renderiet at man også inkludere dem i begivenheder som nytåraften.

Anmeld

21. december 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

mine forældre skulle alligevel passe min nevø, og spurgte om Alma ikke også kom ud til dem. Vi tager ud til mine forældre til frokost og spiser og hygger hele dagen, og når vi så nærmer os aftensmad, drager stig og jeg ud til nogle venner. Og 1 januar skal der soves længe..

Anmeld

21. december 2010

Heidi Nielsen-vb

Med børn.....vi har ikke nogen til at passe dem og er heller ikke sikker på jeg vil have dem passet.... Som als skriver så er det en del af pakken når man får børn :) Vi hygger med naboerne som også har børn så der er nogen at lege med og det er super hyggeligt. Vi laver noget god mad, får lidt vin og champagne. Ikke noget vildt da vi jo skal op igen tidligt den 1. januar :) Vores unger har det med at vågne mellem 6 og 6:30........

Anmeld

21. december 2010

Det er stadig mig-vb

Vi har altid haft muligheder for at få børnene passet (når det passer os, uanset dag på året), men vi synes slet ikke der er noget ved nytåret hvis ikke ungerne er der. For os er nytåret, ungerne, den gode mad, sjov og spas, fyrværkeri og fjollerier i særklasse, og så det at vågne op sammen og RÅ HYGGE sammen på åretst første dag. For os er det guldet, livet og årets absolut højdepunkt. Alt det der med at feste uden ungerne giver ikke mening for os. Vi har vist festet rigeligt, og kan feste videre hver eneste weekend uden unger hvis det var dét vi ville, men vi orker det egentlig ikke rigtigt mere. Vores unger kan også meget bedre lide nytår end jul :)

Anmeld

21. december 2010

Soldanser-vb

Med børn. Vi har vores helt egen rolige dag med et stille flow af fælles madlavning, gå-turen, kiggen tilbage på det forgangne år, drømme om det nye år, tegne, bål og så en bitte smule børnekrudt. Vi går aldrig ud og drikker - heller ikke nytårsaften. De år hvor børnene er hos deres far, går det endnu mere stille for sig end når børnene er hjemme.

Anmeld

22. december 2010

MetteM-vb

Med børn. Jeg tror ikke, det er sandsynligt at få afsat tre stk sådan en aften, og iøvrigt vil jeg helst være sammen med dem. Jeg har aldrig været til store bulderfester i anledning af nytåret, så vi hygger med god mad og lidt knaldperler og kinesere. Og så kan vi også holde øje med stakkels mis, der ikke er begejstret for alle kanonslagene. Eller sådan plejer det at være. I år skal vi dog over til nogle venner. Vi bliver tre familier, men da alle har helt små børn, regner jeg med, det bliver stilfærdigt :) MetteM

Anmeld

22. december 2010

NikiFin-vb

Altid med børn. Indtil nu. Jeg er alt for gammel for at feste hele natten. Det eneste grund jeg ikke går i seng tidligt er fordi jeg ikke kan sove af alle de dumme fyrværkerier. Børnene er også bange for dem og kan heller ikke sove. Jeg kan virkelig ikke forstå hvorfor de fleste folk vælger at skyde i luften så mange tusind kroner i stedet for at lave f.eks. en jule gave til nogen af de mange fattige, syge og forældreløse børn rund omkring i verden. Mit hjerne fatter det simpelthen ikke. Desuden er det slet ikke sjovt med så mange fyrværkerier. 1-2 er mere end nok. Kan ikke fordrage det nytår sindssyg cirkus. :angry:

Anmeld

22. december 2010

Johannamor-vb

Jeg kunne ikke drømme om at holde nytår uden børnene. Som barn holdt jeg også altid nytår med mine forældre... De seneste år har vi holdt nytår med nogle venner med jævnaldrende børn; der er farverige (alkoholfrie) drinks, canapeer, lækker mad, kransekage, guldglimmer, lidt nytårsfyrværkeri... og masser af hygge, indtil ungerne bliver trætte. De andre år er gæsterne taget hjem inden midnat, og vores egne unger er så også dejset udmattede omkuld uden at se det store fyrværkeri ved midnat. Vi voksne har så drukket champagne kl. 12 og hygget lidt mere uden børn. Hvor festen skal være i år, og hvor længe den varer, vil tiden vise...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.