Står klippet alene, synes jeg godt, man kan tænke, at manden overreagerer og er helt ude i hampen pga. nogle bagateller.... men det gør det jo ikke.
De færreste kender vel baggrunden for hans flipanfald. Han nævner jo selv, at journalisten har drevet ham til vanvid, og har han det, kan man jo godt forstå, Bertels flipanfald - og så lige her op til jul :S
Godt nok er manden ude på overdrev evt. pga. stress og træthed, men jeg fatter bare ikke, at han ikke bare gik :ohmy: Var han måske ikke klar over, at kameraet stadig kørte?
Altså, jeg synes, han skal fyre sin spindoktor. Han tror, han skal tale om fedmeoperationer, og så bliver han stillet nogle helt andre spørgsmål, han ikke kan besvare.
Jeg er overrasket over den megen sympati, Bertel får fra alle kanter. Selv folk, der ikke stemmer på ham, og som normalt hader højrefløjen har symapti for ham. Det havde jeg ikke regnet med.
Før jeg så Bertel, troede jeg, at det kun var mig, der kunne få sådan et anfald, men det kan andre åbenbart også B) Jeg kunne rent faktisk genkende mig selv rimeligt meget i Bertel, når jeg får sådan et flipanfald :blush:
Anmeld