Har I set Bertel Haarders raseri?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.083 visninger
9 svar
0 synes godt om
21. december 2010

Webredaktøren-vb

Forleden blev Bertel Haarder interviewet af en DR-journalist og ministeren følte sig så skidt behandlet, at han mildest talt kogte over. Gik journalisten over stregen? Og hvad mener I om Haarders reaktion? OBS: Hele interviewet varer en del længere, end nedenstående klip. http://www.youtube.com/watch?v=_B-0FGIJdPI&feature=related

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

Pia S-vb

Jeg synes, det er en svær sag. Haarden gik vel over stregen, men journalisten gjorde da også hvad han kunne for at få en voldsom reaktion. Men det, jeg synes, der er værst i denne sag, er, at DR lægger hele interviewet ud. Det havde de ikke behøvet. Det tjener kun et formål, nemlig at svine Bertel Haarder til. Journalister er slemme til at bruge alle midler i 'nyhedens tjeneste'. Naturligvis skal vi informeres og naturligvis skal de bore, men her kunne man vel have sagt - ok det var ikke lige det, vi havde forventet. Vi piller lidt ud af det vi kan bruge og skrotter resten, det har ikke værdi for sagen. Mener at have hørt flere steder, at Bertel er maniodepressiv, så måske har han bare en dårlig periode pt. Og til slut vil jeg gerne understrege, at jeg på ingen måde støtter den nuværende regering. Jeg udtaler mig kun om Bertels reaktion!

Anmeld

21. december 2010

Rita-vb

Jeg er tilbøjelig til at være enig med Pia S :) Jeg synes journalisten er lidt over stregen, BH er meget over stregen og DR er fuldstændig ude af kontrol :P Jeg fatter ikke hvad alle de personangreb skal til for? Det har jo ikke ret meget at gøre med politik - eller med journalistik for den sags skyld.

Anmeld

21. december 2010

NikiFin-vb

Mange politiker ligner ham, kender selv nogle, de samme hysteriske idioter. Troede bare at det sker for det meste i Bulgarien. Jeg har ikke noget imod Haarden. Han skal bare første lære at styre sig selv før han styrer Danmark

Anmeld

22. december 2010

Frede-vb

Står klippet alene, synes jeg godt, man kan tænke, at manden overreagerer og er helt ude i hampen pga. nogle bagateller.... men det gør det jo ikke. De færreste kender vel baggrunden for hans flipanfald. Han nævner jo selv, at journalisten har drevet ham til vanvid, og har han det, kan man jo godt forstå, Bertels flipanfald - og så lige her op til jul :S Godt nok er manden ude på overdrev evt. pga. stress og træthed, men jeg fatter bare ikke, at han ikke bare gik :ohmy: Var han måske ikke klar over, at kameraet stadig kørte? Altså, jeg synes, han skal fyre sin spindoktor. Han tror, han skal tale om fedmeoperationer, og så bliver han stillet nogle helt andre spørgsmål, han ikke kan besvare. Jeg er overrasket over den megen sympati, Bertel får fra alle kanter. Selv folk, der ikke stemmer på ham, og som normalt hader højrefløjen har symapti for ham. Det havde jeg ikke regnet med. Før jeg så Bertel, troede jeg, at det kun var mig, der kunne få sådan et anfald, men det kan andre åbenbart også B) Jeg kunne rent faktisk genkende mig selv rimeligt meget i Bertel, når jeg får sådan et flipanfald :blush:

Anmeld

22. december 2010

Titte-vb

Nu er det sådan, at det er første gnag han træder ved siden af offentligt........ Men desværre er det en 'offentlig hemmelighed', at han lider af depressioner, han er det man kalder manio depressiv. Det ligger til familien, og den der måde at fare op på, ligger desværre også til familien. Jeg er nemlig, desværre, i familie med ham, og min biologiske far og ham minder så utroligt meget om hinanden, at det er til at kaste op over. Min far og ham er træfætre, og den der depressive tilstand er der mange i den familie der har. At han bliver spurgt om noget han ikke er forberedt på, giver ham ikke ret til at fare sådan i hampen, så må han jo sige at det kan han ikke svare på på stående fod, men gerne vil vende tilbage på det...... længere er den ikke... Jeg synes måske nok at det er forkert at lægge sådan et klip ud, men come on, han må sku da lære sig at styre sit temperament, også selv om der er kameraer i nærheden. Den undskyldning med at han ikke troede kameraet kørte dur ikke!

Anmeld

22. december 2010

Det er stadig mig-vb

Synes generelt han har en meget tør form for vrede, virker han ikke meget stiv i kroppen?? :laugh: Havde det været mig, havde jeg smadret journalisten, eller kameraet!! Nej ok, det havde jeg så ikke. Jeg synes han er ude på overdrevet, fatter ikke han kan blive så skide sur over at han ikke VED at der er nedsat gruppe der allerede ér ved at undersøge sagen. Det giver jo ingen mening. En politiker må da kunne - som de plejer at være gode til, lades som om de ikke fatter spørgsmålet ved at svare helt hen i vejret. Alternativt kunne han bare sige, at han ikke har nogen kommenaterer. Han kunne også have valgt at gå. Fatter slet ikke at han bliver og fortsætter med at bidrage til diskusionen. Nej, han vidste ikke det blev optaget. Han har også udsendt en undskyldning og forklaret sin vrede med, at det skyldtes at han blev afbrugt i at spise risengrød med sin kone. Ved ikke om det rabler for ham generelt.

Anmeld

22. december 2010

Frede-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
En politiker må da kunne - som de plejer at være gode til, lades som om de ikke fatter spørgsmålet ved at svare helt hen i vejret. Alternativt kunne han bare sige, at han ikke har nogen kommenaterer. Han kunne også have valgt at gå. Fatter slet ikke at han bliver og fortsætter med at bidrage til diskusionen.
Det er dét, jeg heller ikke forstår :dry: Det virker totalt sygeligt, at han bliver ved med at stå hos den journalist og træde vande istedet for at gå sin vej eller i det mindste tale udenom. Hvorfor siger han ikke bare, som journalisten siger, at han vender tilbage, når han har alt på det rene. Det er da fair nok, at der er ting, han ikke ved... og at vi får det at vide. Alle ved da, at en minister eller andre ikke kan være inde i alle ting. Det da en underlig adfærd, vi ser i det klip.

Anmeld

22. december 2010

Det er stadig mig-vb

Frede skrev:
HeleneK Mor til 6 skrev:
En politiker må da kunne - som de plejer at være gode til, lades som om de ikke fatter spørgsmålet ved at svare helt hen i vejret. Alternativt kunne han bare sige, at han ikke har nogen kommenaterer. Han kunne også have valgt at gå. Fatter slet ikke at han bliver og fortsætter med at bidrage til diskusionen.
Det er dét, jeg heller ikke forstår :dry: Det virker totalt sygeligt, at han bliver ved med at stå hos den journalist og træde vande istedet for at gå sin vej eller i det mindste tale udenom. Hvorfor siger han ikke bare, som journalisten siger, at han vender tilbage, når han har alt på det rene. Det er da fair nok, at der er ting, han ikke ved... og at vi får det at vide. Alle ved da, at en minister eller andre ikke kan være inde i alle ting. Det da en underlig adfærd, vi ser i det klip.
Ja, ikk?! Synes han virker enorm skummel og uforudsigelig, og MÅSKE en smule psykisk ustabil. Det er jo ikke en normal vrede, den virker akavet. Næsten morsom. :)

Anmeld

22. december 2010

Titte-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Frede skrev:
HeleneK Mor til 6 skrev:
Ja, ikk?! Synes han virker enorm skummel og uforudsigelig, og MÅSKE en smule psykisk ustabil. Det er jo ikke en normal vrede, den virker akavet. Næsten morsom. :)
Det er lige præcis det han er, og som er kendetegnende for flere i den familie!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.