Var/er jeres mave større anden gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.447 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. december 2010

Webredaktøren-vb

En af mine veninder har meget hurtigt fået en stor mave her anden gang, hvor hun venter sig? Ved min første graviditet gik der 6 måneder før folk lagde mærke til det, og først troede de fleste faktisk, at jeg måske havde spist lidt ekstra godt i sommerferien :cheer: Hvad oplevede I som anderledes ved anden graviditet i forhold til den første?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

Heidi Nielsen-vb

Webredaktøren skrev:
Hvad oplevede I som anderledes ved anden graviditet i forhold til den første?
Egentlig ingenting andet end jeg havde det bedre ved anden graviditet end ved den første.....jeg havde ingen kvalme eller noget. Det havde jeg ved den første...Til gengæld blev jeg sygemeldt med bækkenløsning ved nummer 2....okay så var der alligevel lidt forskel :) Ved begge mine graviditeter kunne man se det omkring 4 månede og min mave var faktisk lige så stor anden gang som første gang.....vi målte den begge gange :blush:

Anmeld

20. december 2010

Krullermor-vb

Her var maven lige stor begge gange.. Jeg tog dog mest på 1. gang, men ellers havde jeg det rigtig godt med at være gravid og havde ikke de store gener.. Jeg cyklede bla op til 1 uge før min store dreng blev født og løb op til 1 måned før min lille dreng kom til verden.

Anmeld

21. december 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

Ved ikke hvordan forskellen bliver når maven for alvor vokser. Er i uge 14 nu, og kan allerede mærke forskel. der er allerede begyndt at komme lidt fylde på - lidt men det er der. Ved Alma så jeg bare lidt kvabsetde første 5-6mdr, men så på et par uger gik det stærkt og mit skind flækkede på kryds og tværs..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.