Favorit musical?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

779 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. december 2010

Webredaktøren-vb

Lige nu ser jeg musicalen Hairspray for første gang - og den er nu ret sjov ;) Tror ellers at min favorit musical må være Moulin Rouge eller Hair og så er der selvfølgelig klassikeren Grease :silly: Er I til musicals og hvilken er jeres favorit?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

Pikora-vb

Næ, jeg er vist ikke rigtig til musicals. -Ikke de klassiske i hvert fald. -Men jeg har lige købt billetter til 'We will Rock You' i Herning til marts sammen med et par veninder; og jeg er RET overbevist om, at dén for eftertiden vil være min favorit-musical :cheer: Jeg glæder mig i hvert fald rigtig meget til at rocke med!! B)

Anmeld

19. december 2010

Elverpigen-vb

Pikora skrev:
Næ, jeg er vist ikke rigtig til musicals. -Ikke de klassiske i hvert fald. -Men jeg har lige købt billetter til 'We will Rock You' i Herning til marts sammen med et par veninder; og jeg er RET overbevist om, at dén for eftertiden vil være min favorit-musical :cheer: Jeg glæder mig i hvert fald rigtig meget til at rocke med!! B)
Den skal du glæde dig til, jeg har set den i London med en veninde, og vi var meget overvældet at musikken og sangerne, selve historien syntes vi var så som så, men det er nærmere en stor rock koncert :) Jeg kan godt finde på at købe biletter til den her i København.

Anmeld

19. december 2010

Charlotte d. 17.-vb

Jeg er ikke vild med ret mange musicals - vil hellere til opera - men 'Jesus Christ Superstar' er nu dejlig. Og så er der en fransk musical, 'Starmania', som jeg kan ud og ind og forfra og bagfra - den har jeg også et blødt punkt for. Ren nostalgi.

Anmeld

19. december 2010

Det er stadig mig-vb

UUUha, jeg har generelt et meget anstrengt forhold til musicals og går kold i løbet af 10 minutter. Så det er aldrig lykkes mig at se en fra ende til anden..... :huh: Grease har jeg dog set, men jeg vred mig også.

Anmeld

20. december 2010

Spunk-vb

Jeg er egentlig ikke til musicals, og synes efterhånden at disney-filmene kan tage overhånd. Men jeg kan nu ret godt lide grease og the sound of music - det er jo klassikere. Har også været inde og se atlantis og den var helt ok.

Anmeld

20. december 2010

Charlotte d. 17.-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
UUUha, jeg har generelt et meget anstrengt forhold til musicals og går kold i løbet af 10 minutter. Så det er aldrig lykkes mig at se en fra ende til anden..... :huh: Grease har jeg dog set, men jeg vred mig også.
Jeg sad lige og tænkte på - hvis vores børns debatforum var en musical, hvad skulle vores sange så være? Helene kommer ind på scenen iført lægekittel og med skalpel i hånden og synger: 'Jeg skærer i de døde/med fast og sikker hånd' - og koret istemmer, gysende: 'Hun skærer i de døøøøøde'. Jeg ved så ikke lige, hvornår og hvordan, vi får det der grimme f-ord, der rimer på 'zappe', flettet ind i handlingen. Jeg tror, jeg vil gruble videre over plot og sange i løbet af dagen...

Anmeld

20. december 2010

Pia S-vb

hæ hæ Charlotte - kunne Helene ikke bare være tandlægen i Rocky Horror show??? For mig er der kun en som har en ganske særlig plads i mit hjerte og det er Hair. Jeg har set filmen et utal af gange og jeg håber hver gang at han når flyet så Berger ikke må tage afsted. Det er ikke sket endnu :( Jeg er også ret vild med Grease, men kun musikken, filmen kan jeg faktisk godt undvære. Evitas musik er også smuk. Kan man kalde The Wall for en musical? Hvis ja - så er den også på favoritlisten.

Anmeld

28. december 2010

Polyp-vb

Annie!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.