Nu nærmer julen sig med hastige skridt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. december 2010

Heidi Nielsen-vb

og radiostationerne spiller masser af julemusik dog mest Wham som jer er ved at være godt og grundig træt af....jeg elsker julemusik og har rigtig mange favoritter.....bare ikke Wham :dry: Jeg er helt vild med Bryan Adams´ julesang (åhhh og nu kan jeg ikke huske titlen) men den er fantastisk...det er noget med wish it was christmas every day....... Så er der Drengene fra Angora med jul i Angora Når et julelys blir tændt og nu tændes tusinde julelys....allerhelst Simones udgave af dem ( ja ja jeg ved det godt hun er en barnestjerne men hun synger disse sange fantastisk :blush: ) Hvad med jer ? Har I en/nogen julesange i bare skal høre for at komme i rigtig julehumør????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Spunk-vb

Jeg kan lide de fleste julesange, hvis jeg er i humøret til at jule. I går havde jeg godt nok fået fat i en ringe én - de var alle de klassiske danske men i en vildt dårlig indsyngning - kunstneren mente at han skulle synge maaajet langsomt. Men synes at det er hyggeligt at spille de danske for spunken og synge med. Jeg elsker 'Det jul de cool', 'Ave Maria', 'Nu tændes tusind julelys' og den der amerikanske om alle juledagene 'The twelve days of christmas'. Jeg har også lånt en med nogle der hedder 'Il divo' - de er sådan lidt de tre teorer-agtige. Den er skøn.

Anmeld

15. december 2010

Det er stadig mig-vb

Jeg er kun til de amerikanske julesange og har aldrig rigtig fået integreret de danske....har dog en jule CD med Poul Reicchardt, men indrømmer den kun har været på en enkelt gang - fordi min Mor gerne ville høre den.

Anmeld

15. december 2010

Spunk-vb

Jeg er nu heller ikke fan af dem med Povl Bundgaard :laugh:

Anmeld

15. december 2010

Det er stadig mig-vb

Spunk skrev:
Jeg er nu heller ikke fan af dem med Povl Bundgaard :laugh:
Nej, men han plejer også at gå over i opera så man SLET IKKE kan synge med :laugh:

Anmeld

15. december 2010

MetteNB-vb

Jeg har et par jule-cd´er som jeg slider flittigt på her i julemåneden. Der er bl.a. en blandet cd hvor kendte kunstnere synger julenumre. Kan pt. ikke huske titlen på den med Bruce Springsteen, men den er kanon. Sweetharts julecd synes jeg også er ganske morsom. Band Aid sangen er for mig et julemust.

Anmeld

16. december 2010

ma08-vb

Julecd'erne er vist ikke dem, der bliver slidt op her i huset... Den eneste vi indtil videre har sat på er den fra Åh abe-boksen ;) Julemusik hører jeg af og til i radioen og kun når jeg kører bil. Kun fra den 23. og i juledagene gider jeg høre julemusik, men så kører det også bare på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.