Julemanden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. december 2010

AyLa-vb

Faldt lige over den her Update på facebook: ' rygtet siger at julemanden ikke kommer til Danmark i år. Han har simpelthen ikke point nok! Han har ingen uddannelse og arbejder kun én måned om året ;('. Sjovt, men tragisk for alle dem der venter spændt ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

Det er stadig mig-vb

AyLa skrev:
Faldt lige over den her Update på facebook: ' rygtet siger at julemanden ikke kommer til Danmark i år. Han har simpelthen ikke point nok! Han har ingen uddannelse og arbejder kun én måned om året ;('. Sjovt, men tragisk for alle dem der venter spændt ;)
:laugh: :laugh: den var meget god.

Anmeld

14. december 2010

als-vb

:D :D

Anmeld

14. december 2010

Laurie-vb

den er altså god.. sørgerligt, men god... tror, jeg tyvstjæler det..

Anmeld

14. december 2010

Heidi Nielsen-vb

:laugh: :laugh: hvor er den go :laugh: :laugh:

Anmeld

14. december 2010

Webredaktøren-vb

Åh nej - så bliver mine børn skuffede ;)

Anmeld

14. december 2010

Det er stadig mig-vb

Webredaktøren skrev:
Åh nej - så bliver mine børn skuffede ;)
Men Pia K bliver glad!! :)

Anmeld

14. december 2010

Johannamor-vb

Ja, jeg synes også, at julen er alt for multikulturel for min smag... Tænk at vi går i selvsving over en mand født i Mellemøsten. Tænk at vi frådser i krydderier hentet i Asien og Afrika. Tænk at vi danser rundt om et træ, der absolut ikke indgår i den naturlige danske flora. Nej, lad mig få den ægte danske jul. Med... øh... Nå, nej, måske alligevel ikke, for hvad er der tilbage uden ris, kartofler, mandler, kanel, kardemomme, nelliker, juletræ, marcipan, julemanden, rensdyrene og Jesus???

Anmeld

14. december 2010

MetteNB-vb

GGG - og uha. Håber jeg ikke, mine drenge finder ud af. De tror da i hvert fald, at julemanden allerede er kommet og har lagt pakker ved deres 'julemand' i vinduet hver morgen...... - og jeg holder mig vist også til de udenlandske ingredienser til min danske jul.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.