Ser I håndbold?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. december 2010

Webredaktøren-vb

Igen spiller de danske håndboldtøser glimrende - følger I med, eller siger håndbold jer ikke det store?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

AyLa-vb

Nix!! Jeg er aldrig rigtig kommet med på den der håndbold bølge.. Det siger mig ikke noget og jeg har aldrig gidet at sætte mig ind i reglerne osv.

Anmeld

13. december 2010

Webredaktøren-vb

Reglerne behøver du ikke bekymre dig om - du skal bare juble, når vi vinder som i dag :klap:

Anmeld

13. december 2010

AyLa-vb

Hva har vi vundet??? Hehe, følger VIRKELIG bare ikke med i hvad der sker på den front ;)

Anmeld

14. december 2010

Pia S-vb

Nej - det siger mig intet. Men til gengæld ser jeg fodbold. Helst FCK men andet kan også bruges.

Anmeld

14. december 2010

als-vb

Gider simpelthen ikke bruge min tid på at se andre dyrke sport. Jeg er dårlig nok til at få mig selv til det. Mener ikke det kan være rigtigt det kan være et arbejde at dyrke sport/motion....

Anmeld

14. december 2010

Heidi Nielsen-vb

JA DA selvfølgelig ser jeg håndbold......januar og december håndbolden er nogle af årets højdepunkter :P Og de spillede jo helt fantastisk igår....til tider i hvert fald.....det blir spændende om de kan følge op på den kamp i aften når vi møder Kroatien eller om de falder fuldstændig sammen som i kampen mod spanien......

Anmeld

14. december 2010

ma08-vb

Næ, det interesserer mig ikke synderligt, men hvis der ikke lige er andet spændende, så kan det da godt køre i baggrunden ;) Herhjemme ser vi fodbold, mest pga. min mands interesse for det, men jeg synes nu også, det er ok spændende. Til gengæld er vi fælles om at synes, amerikansk fodbold er et hit :klap: Jeg har endda taget en fridag efter superbowl, da den bliver spillet om natten!

Anmeld

14. december 2010

Det er stadig mig-vb

Nope, jeg har aldrig set håndbold, og ser det heller ikke nu. Synes faktisk det er lidt irriterende når jeg ser i TV-programmet at de skal spille. Men ønsker dem held og lykke. Jeg gider til gengæld godt at se fodbold, men mest når det er landskampe. Selv er jeg en boksetøz og elsker boksning og holder mig glædligt oppe hele natten for at se særligt udvalgte kampe, hvis ikke jeg kan se det live.

Anmeld

14. december 2010

MetteNB-vb

Jo - jeg ser håndbold. Nogle dage mere aktivt end andre. I går var en af de aktive dage. Håber, DK spiller lige så godt i dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.