Jeg har fået gave af min skønne mand:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

491 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. september 2009

Valle81

Hejsa:0)

Åhh, fik årsgave af min skønne mand i weekenden.

Jeg har længe talt om at få en Oilily taske, men synes de er så dyre, så havde faktisk besluttet mig for at ønske mig en i barselsgave til den tid:0)

Men så kom min kære mand og sagde, skat de har noget i Bilka jeg vil give dig, og så kom han med reklamen. Så vi kørte derud, og jeg var ellevild, og stod der og skulle vælge. Så sgade han, SKat du må vælge to, en til dig selv og en du kan bruge til pusletaske:0)

Jeg blev så paf.

http://viewer.zmags.com/publication/8138976e#/8138976e/6

Har valgt nr. 3 i øversterække( den mørke med brune og røde farver) som pusletaske og til mig selv har jeg valgt den midterste ( grå med blå):0)

Har aldrig været så glad for en gave som for dem.

Ved godt at nu er der mange der har dem, for nu har de været i Bilka, men jeg ELSKER mine to nye tasker:0)

Knus

fra mig:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2009

Tullebobs

Hejsa

Jeg har valgt den samme taske, som dig til pusletake

Og jeg bliver heller ikke mindre lykkelig for min, bare fordi der er mange der har den. Har længe sagt at til mit næste barn ville jeg bare have sådan en til pusletaske.

Kh Trine - som godt nok synes, at der var nogle emsige madammer, der ville have tasker igår - måtte sgu kæmpe lidt for den

Anmeld

7. september 2009

Isabeau

Valle81 skriver:

Åhh, fik årsgave af min skønne mand i weekenden.

Jeg har længe talt om at få en Oilily taske, men synes de er så dyre, så havde faktisk besluttet mig for at ønske mig en i barselsgave til den tid:0)

Men så kom min kære mand og sagde, skat de har noget i Bilka jeg vil give dig, og så kom han med reklamen. Så vi kørte derud, og jeg var ellevild, og stod der og skulle vælge. Så sgade han, SKat du må vælge to, en til dig selv og en du kan bruge til pusletaske:0)

Jeg blev så paf.

http://viewer.zmags.com/publication/8138976e#/8138976e/6

Har valgt nr. 3 i øversterække( den mørke med brune og røde farver) som pusletaske og til mig selv har jeg valgt den midterste ( grå med blå):0)

Har aldrig været så glad for en gave som for dem.

Ved godt at nu er der mange der har dem, for nu har de været i Bilka, men jeg ELSKER mine to nye tasker:0)

Knus

fra mig:0)

Hvor lækkert Dejlig mand, du har Jeg har fået min mor til  at sy min, så er jeg sikker på, jeg får den som jeg gerne vil ha´  det

Anmeld

7. september 2009

LauraLW

Ej hvor sjovt. Jeg ville ha købt en i lørdags, til pusletaske, men min kæreste - som ellers er meget fleksibel - nægtede at vi skulle have den. Han vil simpelthen ikke gå med vognen, hvis den taske hang på.. øv øv øv, for synes den var helt genial, og billig!

(Måske jeg laver snigeren og beder min mor om at købe den alligevel)

Nogen der ved hvor meget man egentlig sparer?

Anmeld

7. september 2009

Valle81

LauraLW skriver:

Ej hvor sjovt. Jeg ville ha købt en i lørdags, til pusletaske, men min kæreste - som ellers er meget fleksibel - nægtede at vi skulle have den. Han vil simpelthen ikke gå med vognen, hvis den taske hang på.. øv øv øv, for synes den var helt genial, og billig!

(Måske jeg laver snigeren og beder min mor om at købe den alligevel)

Nogen der ved hvor meget man egentlig sparer?

Jeg ville lave snigeren:0) De er for lækre:0)

Den grå/lyseblå har jeg set i en butik der forhandler Oilily og der lå den i en kasse udenfor som en udgået model til 775 kr, så tør ikke tænke på hvad den koster fra ny:0)

Anmeld

7. september 2009

Valle81

Tullebobs skriver:

Hejsa

Jeg har valgt den samme taske, som dig til pusletake

Og jeg bliver heller ikke mindre lykkelig for min, bare fordi der er mange der har den. Har længe sagt at til mit næste barn ville jeg bare have sådan en til pusletaske.

Kh Trine - som godt nok synes, at der var nogle emsige madammer, der ville have tasker igår - måtte sgu kæmpe lidt for den

Ja emsige damer:0) Det må du nok sige, og hamstrende damer, der var godt nok mange der fyldte vogne med ti og derover tasker:0)

De skulle nok hjem og sælges på nettet til overpris:0)

Anmeld

7. september 2009

LauraLW

Valle81 skriver:

Jeg ville lave snigeren:0) De er for lækre:0)

Den grå/lyseblå har jeg set i en butik der forhandler Oilily og der lå den i en kasse udenfor som en udgået model til 775 kr, så tør ikke tænke på hvad den koster fra ny:0)

har nu i skrivende stund overtalt ham :-) Hehe, mænd er (nogle gange) nemme.
Nu skal eg bare beslutte hvilken str. - har jo ikke prøvet det før, men kan en pusletaske være for stor?

Anmeld

7. september 2009

Valle81

LauraLW skriver:

har nu i skrivende stund overtalt ham :-) Hehe, mænd er (nogle gange) nemme.
Nu skal eg bare beslutte hvilken str. - har jo ikke prøvet det før, men kan en pusletaske være for stor?

Nej, synes egentlig kun den kan blive for lille:0)

jeg brugte den både som pusletaske og til min "egen takse"

Der skal være plads til lidt ekstra tøj, bleer, klude, sutteflasker hvis det skal bruges, lidt legetøj, et håndklæde osv:0) Og så pung nøgle tlf og hvad det nu kan være:0)

Da Asta startede i dagpleje, brugte jeg også tasken derover, og så skulle der være plads til mange ting:0)

Så ikke for stor, nærmere for lille:0)

Anmeld

7. september 2009

LauraLW

Valle81 skriver:

Der skal være plads til lidt ekstra tøj, bleer, klude, sutteflasker hvis det skal bruges, lidt legetøj, et håndklæde osv:0) Og så pung nøgle tlf og hvad det nu kan være:0)

Da Asta startede i dagpleje, brugte jeg også tasken derover, og så skulle der være plads til mange ting:0)

Så smart at gå efter den "store" model de har? Og den kan godt hænge på en vogn ik? Synes jeg husker at den havde en lang rem.

Uhhhh, nu skal jeg bare ha overtalt mor til at tage turen, håber ikke folk har været hidsige i næstved.

Anmeld

7. september 2009

LauraLW

Valle81 skriver:

SÅ har min mor været i bilka :-)
- Og jeg tror hun er kommet hjem med den store model i grå/blå

Uuuuh, er glad, og glæder mig til at se den på fredag - håber virkelig at den kan bruges, ellers finder jeg nok et andet formål.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.