Skriver i julekort??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

908 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. december 2010

Titte-vb

Jeg har i alle år siden jeg flyttede hjemmefra skrevet julekort til venner og familie.... Gennem årene er det blevet mindre men der er vel stadig omkring 12-15 personer der får et julekort fra os... Jeg er dog holdt op med at skrive julekort til de der ikke sender til os, og med den nye porto der kommer til april kan jeg godt se det hele får en ende, og fremover kommer til at blive sendt via mail..... eller også bliver kortene leveret når vi er sammen til sammenkomster.... Jeg synes det er en hyggelig tradition, men der er nok ikke så mange der gør det mere :side:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

ma08-vb

Jo jo da, jeg er også med på julekort-skrivningen. I år har jeg foruden alm. kort til snail mail købt nogle e-kort via Kræftens Bekæmpelse, så sparer man da portoen - og sikke en stigning der kommer, dén er da til at tage og føle på :angry:

Anmeld

12. december 2010

MetteNB-vb

Jeps. Jeg sender også stadig julekort. Synes også selv, det er dejligt at modtage et julekort eller brev fra venner og bekendte. Jeg sender stadig til en del, jeg ikke modtager fra og ved, jeg ikke får fra, men jeg ved jo, det er sådan og synes alligevel, de skal 'forstyrres' af et julekort fra mig.

Anmeld

12. december 2010

Det er stadig mig-vb

Også julekort herfra. Jeg er så absolut mest til det håndskrevne og traditionelle, så om portoen stiger eller jeg får en mail retur er jeg ligeglad med. Jeg kan faktisk godt lide at sende julekort. Og vælge de helt rigtige kort til de rigtige mennesker, så personligt er det såmænd også :) Men jeg synes folk er søde til at sende kort, men jeg oplever ret ofte, at folk når at sende kort først. Og så synes jeg det virker som om jeg KUN sender kort tilbage, fordi DE har skrevet. Og det irriterer mig faktisk. Men jeg formår ikke rigtigt at bryde koden, for uanset hvor tidligt jeg indkøber kortne, så er der altid nogen der er hurtigere :laugh:

Anmeld

12. december 2010

Spunk-vb

Nej, jeg er stoppet med det og også postkort fra ferier for flere år siden. Synes at det tager lang tid og at jeg ender med at skrive det samme til alle - og det gider jeg ikke. Enten skal det være personligt eller også skal det slet ikke være. Min nære familie og venner synes jeg faktisk ikke at det er nødvendigt at skrive til - jeg ser dem jo til jul.

Anmeld

12. december 2010

Fuzzbox-vb

Jeg har altid gjort, men jeg blev lidt skuffet, for sidste år, sendte vi tons af julekort ud, g vi fik kun et tilbage :( Så i år gider jeg ikke - jeg vil ikke være den eneste, der bruger tid på det!

Anmeld

12. december 2010

Pia74-vb

Vi sender også julehilsen ud - nogle får et kort, finsk og svensk familie får et julebrev, med billeder fra året som gik og lidt om hvad vi har lavet og hvordan det går. Jeg sender den sammen med julegaverne, så der er ikke decideret extra porto på det :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.