Tak ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2010

ma08-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Altså, det kan være underholdende at deltage, men jeg kan ikke se det underholdende i at bare læse med fra sidelinjen. Ville i hvert fald aldrig selv kunne finde på at pløje mig igennem sådan noget hø...om så mit liv afhang af det :)
Ekstensiv læsning, trods alt ;) Det ville sikkert også have været underholdende at deltage!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

Det er stadig mig-vb

ma08 skrev:
HeleneK Mor til 6 skrev:
Altså, det kan være underholdende at deltage, men jeg kan ikke se det underholdende i at bare læse med fra sidelinjen. Ville i hvert fald aldrig selv kunne finde på at pløje mig igennem sådan noget hø...om så mit liv afhang af det :)
Ekstensiv læsning, trods alt ;) Det ville sikkert også have været underholdende at deltage!
Ok, med influenza i kroppen, så er det måske undskyldt ...og man kan jo blunde ind imellem :) Men den slags tråde kan umuligt være for HELT raske mennesker med sine sansers fulde fem :laugh: . Kan dårligt genkende mig selv, fniiis.

Anmeld

12. december 2010

ma08-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Men den slags tråde kan umuligt være for HELT raske mennesker med sine sansers fulde fem :laugh:
Hey hey, har jeg påstået at være rask og/eller ved mine fulde fem?! :laugh: :laugh:

Anmeld

12. december 2010

ma08-vb

I øvrigt ved jeg ikke rigtig, om 'underholdende' er det helt rigtige ord i denne sammenhæng... kommer til at lyde som et underholdningsprogram i bedste sendetid fredag aften.... ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.