Min bedste invistering i år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

726 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. december 2010

syvsover-vb

Imens vi havde hundehvalpe døde min moppe som havde været min trofaste hjælper i 6 år, så jeg måtte jo ud og finde en ny, jeg købte en i føtex, kan ikke helt huske hvad den hedder, men tænkte at det var en der var brugbar hvilket den bestemt også er. og nu kommer vi til den geniale invistering. :P Jeg havde så Martin med ud for at købe denne moppe/gulvvasker, og han blev så ked af det, fordi at det kun var mig og ikke ham der skulle have en, nå pyt tænkte jeg for 129 kr kunne han da godt få en også for så længe holdte den vel heller ikke. Men må indrømme den er super god har intet at klage over, tværtimod, for nu hvor vi har to hvoraf den ene er Martins personlige, så sker der ting og sager jeg kun havde drømt om. For når mor er på arb og far og Martin er hjemme så syntes MArtin lige de skal støvsuge og vakse gulvet for mor 'for far det er så hyggeligt, og så bliver mor så glad' Så i kan tro jeg er glad for at jeg købte to mobber, en til far og en til mor. Siden vi er kommet af med hvalpene har jeg kun selv vasket gulvet max 5 gange :P :laugh:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

mariamiss6-vb

Hahahahha hvor sejt :D

Anmeld

13. december 2010

als-vb

Den bedste investering...hvad sagde du vidundermidlet hed igen??? :) :) :)

Anmeld

15. december 2010

syvsover-vb

HEHE ALS, tror vidundermidlet hedder at udstyrer sønneike med en mobbe, og så give belønning når han har vasket gulv hehe. Det er såmend kun en mobbe fra VILEDA, så den i sig selv er ikke noget specielt. I går da jeg kom hjem fra arb, havde farmand og Martin igen været over med mobben, for mor bilver atså så glad far. HEHE og han har så ret LOL

Anmeld

15. december 2010

als-vb

har købt sådan en legetøjsstøvsuger til tøsen i julegave, måske jeg skulle købe en rigtig ministøvsuger i stedet for,...?????

Anmeld

16. december 2010

ma08-vb

Det er da et forsøg værd :laugh:

Anmeld

28. december 2010

Polyp-vb

als skrev:
har købt sådan en legetøjsstøvsuger til tøsen i julegave, måske jeg skulle købe en rigtig ministøvsuger i stedet for,...?????
Husk nu at den er til FAR fra tøsen, så de SAMMEN kan gøre mor glad! :silly:

Anmeld

28. december 2010

syvsover-vb

hehe. Dejligt mit indlæg har kunne være nyttigt. Jeg købte ikke mobben til far, nok nærmer til mig selv da farmand ikke før har vist den store interesse for gulvvask. Tror at det er sjovere at vaske gulv med far, for der er ikke så meget vandbegrænsning på som når mor vasker gulvet, (sytes ikke det gør noget at mine bukser er tørre bagefter)og så bliver mor jo så glad, at der ofte falder en is af (sonlolly) Så her er det sønnemand der mener at de to mænd gør mor så glade samtidig med at de har det sjovt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.