Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FIRE brugere skriver til aften og der er over 100 indlæg. HVORFOR er der ingen andre der skriver? Og la' nu vær' at skrive, at I ikke kan komme til orde! Og la' nu vær' at skrive, at vi styrer og regerer osv. Kom til tasterne! Deltag. Eller, hvis I deltager, så holder I jer ikke længere for go'e til at sige, at vi er nogle idioter og børnehavegængere?
KH Bibi skrev: FIRE brugere skriver til aften og der er over 100 indlæg. HVORFOR er der ingen andre der skriver? Og la' nu vær' at skrive, at I ikke kan komme til orde! Og la' nu vær' at skrive, at vi styrer og regerer osv. Kom til tasterne! Deltag. Eller, hvis I deltager, så holder I jer ikke længere for go'e til at sige, at vi er nogle idioter og børnehavegængere? Jeg var 'på besøg' for nogle timer siden og syntes ikke, jeg kunne/ville bidrage med noget til en hidsig debat - trængte til alt andet end ufred og negativitet, så jeg skyndte mig væk igen. Nu er jeg her så - lidt i midnat - og er tilsyneladende ret alene.
Neeej, Maria; du skal ikke sy slynger!!! DÈT er bare for meget. Det sa' du sæl'!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128