Vinder dk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2010

MetteNB-vb

Okay - nice - tillykke med det. Har før set spørgsmål herinde om, om vi kender nogen, der vinder. - og det gør jeg jo så nu ;0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2010

MetteNB-vb

Uha - nu kan det vist ikke gå galt. +3 og 1 min.

Anmeld

11. december 2010

MetteNB-vb

- og det var DK - Sejren er vor, synger de. Flot. Så står der vist Rusland på næste kamp. Spændende. Tror I, de kan komme helt til semifinalen?

Anmeld

11. december 2010

syvsover-vb

skønt de vandt, tillykke til DK :P

Anmeld

11. december 2010

Titte-vb

Aner jeg tvivl i dit sind Mette om at DK kommer videre til finalen?? Self gør de det!

Anmeld

12. december 2010

MetteNB-vb

Titte skrev:
Aner jeg tvivl i dit sind Mette om at DK kommer videre til finalen??Self gør de det!
Jeps - det gør du....... Syntes ikke, de i aftes spillede så overbevisende, som jeg gerne havde set. Så lad os se, men jeg er optimist og tror på, at det igen er tid til en finale(sejr) til håndboldpigerne. Det er klart også på tide......

Anmeld

14. december 2010

MetteNB-vb

Titte skrev:
Aner jeg tvivl i dit sind Mette om at DK kommer videre til finalen?? Self gør de det!
I går var jeg ganske sikker på, du havde ret. Nu er jeg sådan halv optimist. Krydser fingre. Ser lovende ud.........

Anmeld

15. december 2010

MetteNB-vb

Total fin kamp i aftes. Nu er jeg optimist og kan godt se det danske hold med guld om halsen ;)

Anmeld

15. december 2010

Titte-vb

MetteNB skrev:
Total fin kamp i aftes. Nu er jeg optimist og kan godt se det danske hold med guld om halsen ;)[/quote Godt så Mette! Vi går hele vejen er jeg sikker på ;)

Anmeld

15. december 2010

Heidi Nielsen-vb

Ja de spillede en fantstisk kamp igår og hvis de spiller sådan i semifinalen ja så hvad man aldrig hvad der kan ske :) Håber dog ikke vi skal møde Norge i semifinalen men det ser jo desværre sådan ud :dry: Jeg er altså ikke sikker på vi kan slå dem......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.