Hvad får jeres børn til Jul

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

613 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. december 2010

NikiFin-vb

Håber I deler lidt ideer til børnejulegaver (3-5 år). Jeg kan måske finde på noget til mine børn men har bestemt problemer med ønskesedlen som svigermor vil have. Hvis I kender nogle spil og legetøj som er spændende til børn og holder interessen længere end 5 minutter.... Jeg har en V smile nu til en af drengene men mangler ideer for de andre. Tænkte på Nintendo DS til David men problemet er at det er for dyr til at ødelages om 5 min. Hvad giver I til jeres børn hvis det ikke er en hjemmelighed?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

Webredaktøren-vb

Det er bestemt ikke en hemmelighed ;) De får begge Playmobil, så der venter mange gode timer med at samle nogle store ting i juledagene :) Ideer til dine børn? Måske nogle 'gammeldags' spil, der ikke er elektroniske. F.eks. Pixeline-spil, Uno Moo der er et lidt anderledes UNO for de mindre (stort hit hos os), og måske Pop Goes Froggio. Det kan man vinde her :)

Anmeld

8. december 2010

Johannamor-vb

Hos os får begge børn Lego - drengen får de første dele til et tog, pigen et dukkehus. Ellers kan jeg også anbefale Playmobil, som pigen leger med dagligt, lige nu genopfrisket af Playmobiljulekalenderen 'Julemandes postkontor'. Jeg er meget fan af gaver, der kan vokse med tiden - som Lego og Playmobil - som ungerne kan få igen og igen og igen - og forny deres lege igen og igen og igen. Måske er den første kasse lidt kedelig, fordi legen ikke er så 'stor', men efterhånden som samlingen hjemme vokser bliver mulighederne større og større og større. Og så er det legetøj, som børnene kan være fælles om - det er værdifuldt, når man har flere børn.

Anmeld

8. december 2010

NikiFin-vb

Mange tak, jeg bruger ideerne B)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.