Hvad har I på weekendprogrammet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2010

Soap-vb

Vi har haft afslapning og en juletræs fest på programmet :) Og så har vi sørme fået kattekilling helt uventet :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

Kirle-vb

Uh vi har idag været på økologisk bondegårdstur med julemusik og æbleskiver. Der blev også fodret heste, køer og grise med gulerødder og løbet efter mange gæs og høns. Stor succes! Igår var mere praktisk med bibliotek, netto og irma ;)

Anmeld

5. december 2010

ma08-vb

Sidder endelig og flyder i sofaen.. Vi har haft en hyggelig, men travl weekend. I går var vi til julefrokost hos nogle venner, og i dag har vi været til familiefødselsdag. Prøver at tage mig sammen til at gå ud i køkkenet og smøre madpakker, men sofaen er klistret fast på ryggen....

Anmeld

5. december 2010

als-vb

VOres weekend har stået på den store julefrokost med kærestens firma, men overnatning så tøsen blev passet af mormor (ved ikke hvem der glædte sig mest mormor eller tøs...). Lørdag da vi kom hjem havde min mor taget tøsen med ind til fætrene så fik ordnet lidt vasketøj, gaver osv. mens kæresten havde tømmermænd i sengen. om eftermiddagen tog jeg ind til min datter og fejrede nevøens 5 prs fødselsdag. Dog havde jeg efter et par timer en tøs der var mere end rigelig overstimuleret, så der skulle ikke så meget til at vælte hendes verden så hjem i seng med hende. Og så holdte kæresten og jeg sofaen nede. Søndag skulle være ren afslapning, men da jeg havde glemt at få kærestens nøgle tilbage fra min mor (hans arbejdsnøgle var i) så jeg måtte ud på en 50 km køretur i snevejr efter den, hjem igen og så ellers ud og trække kælæ, lave snemand og sne engle + indkøb af mad til resten af ugen. I eftermiddags blev kæresten ramt af mandesyge, så han har holdt toilettet nede det meste af dagen. Snakkede med min mor der var ramt af det samme....så håber mig og tøsen går fri.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.