VOres weekend har stået på den store julefrokost med kærestens firma, men overnatning så tøsen blev passet af mormor (ved ikke hvem der glædte sig mest mormor eller tøs...). Lørdag da vi kom hjem havde min mor taget tøsen med ind til fætrene så fik ordnet lidt vasketøj, gaver osv. mens kæresten havde tømmermænd i sengen.
om eftermiddagen tog jeg ind til min datter og fejrede nevøens 5 prs fødselsdag. Dog havde jeg efter et par timer en tøs der var mere end rigelig overstimuleret, så der skulle ikke så meget til at vælte hendes verden så hjem i seng med hende. Og så holdte kæresten og jeg sofaen nede.
Søndag skulle være ren afslapning, men da jeg havde glemt at få kærestens nøgle tilbage fra min mor (hans arbejdsnøgle var i) så jeg måtte ud på en 50 km køretur i snevejr efter den, hjem igen og så ellers ud og trække kælæ, lave snemand og sne engle + indkøb af mad til resten af ugen.
I eftermiddags blev kæresten ramt af mandesyge, så han har holdt toilettet nede det meste af dagen. Snakkede med min mor der var ramt af det samme....så håber mig og tøsen går fri.
Anmeld