Driller nisserne jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. december 2010

Webredaktøren-vb

Har I drillenisser hjemme hos jer? Her tror børnene stadig på nisser og julemanden, og vi plejer at stille risengrød på loftet, så nisserne ikke begynder at drille. I år tror jeg dog, at der skal drilles lidt, så hvad plejer nisserne at finde på hjemme hos jer? Jeg tænker noget i stil med frugtfarve i mælken, men hvad kan jeg ellers finde på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

Heidi Nielsen-vb

Her har nissen byttet om på morgenmaden....havregryn i guldkornspakken og guldkorn i havregrynspakken. Så har alle sko/støvler med snørebånd været bundet sammen, toiletpapir rullet om alle køkkenstolene, frugtfarve i mælken, alle legesager rodet ud på værelset osv. Så ja her er drillenissen på spil :P

Anmeld

1. december 2010

Webredaktøren-vb

Uhh, det lyder som om, at jeg skal stå op et kvarter før i december måned så ;)

Anmeld

1. december 2010

Rita-vb

Vi plejer at have en nisse på besøg et par dage. Han skriver et brev til os om hvornår han kommer (og rejser igen). Han har: Puttet grødris i støvlerne Spist pebernødder og krummet om natten Leget med legetøj om natten Bundet spisestolene sammen under bordet Farvet mælken og yoghurten Byttet om på salt og peber Byttet om på Corn Flakes og MiniFras Flyttet rundt på børnenes tøj i kommodeskufferne Julepyntet bilen Byttet rundt på børnene mens de sov Lagt fars underbukser/sokker i fryseren Gemt alle venstrevanter og en masse mere jeg ikke lige kan huske. Han rejser altid om aftenen og så ligger der gaver til børnene næste morgen :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.