Sendes julekalenderen på TV for sent?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

538 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. december 2010

Webredaktøren-vb

I år er jeg lidt i tvivl, om børnene kommer til at se julekalender, for de t o jeg havde overvejet sendes kl. 19.30 og kl. 20. Det er faktisk for sent for dem :huh: Ser jeres børn genudsendelserne i stedet eller bliver de bare puttet lidt senere i løbet af december?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

als-vb

ja jeg har faktisk overvejet det samme. Tøsen bliver jo puttet kl 19. så det er for sent uanset hvad. Mener der kommer jul med sebastian kl 17.30 og tror det bliver den der så bliver fulgt i stedet for. Så må hun se genudsendelserne af en af de andre dagen efter.

Anmeld

1. december 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

Alma er ikke helt gammel nok til at følge med i julekalender.. Men har altid synes det er mærkeligt at de skal sendes så sent. De kunne slette/flytte et afsnit af aftenshowet/go'aften danmark og så lægge julekalenderen der, mens forældrene alligevel laver mad eller lign.

Anmeld

1. december 2010

Pikora-vb

Efterhånden, hvor den yngste er blevet så stor, passer det fint med Absalon kl. 19:30, for så kan hun nå i seng 20-20:30 som hun plejer. Det er også rart, at det ligger efter fritidsaktiviteterne. I dag så vi Jul i Svinget kl 18 imens vi spiste; det var helt hyggeligt. Den bliver genudsendt om morgenen, så hun kan se den morgenen efter de dage, hvor hun har været til spil/sport. Da børnene var mindre, bestemte vi bare, at det var genudsendelserne de måtte se. Det var der ikke de store problemer med, så vidt jeg husker.

Anmeld

1. december 2010

Caidas-vb

I dag så vi både Sebastians Jul og Jul i Svinget. Sidstnævnte fængede helt sikkert, men der var mange spørgsmål om hvorfor hvem gjorde hvad. Synes de 2 andre kalendere er for lidt større børn, men de så da første afsnit af Pyrus i dag. Vi kan nemlig sove længe i morgen.

Anmeld

1. december 2010

Rita-vb

Mine to små ser ikke julekalender - det kommer for sent. De to store vil vist gerne se dem i år - og det er fint med mig :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.