Nem pakkekalender

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

852 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. november 2010

nadja72-vb

Har du heller ikke lige nået det med pakkekalenderen i år? Jeg har købt Lego Julekalender og kan varmt anbefale den! Du får 24 sjove byggesæt fra Lego og børnene får altså nogle gaver de virkelig kan bruge - og ikke bare noget billigt bras. Og det bedste er, at det er super nemt, du kan oven i købet købe kalenderen over nettet og slippe for at stå i kø i butikkerne. Jeg har købt Lego City Julekalender hos only4kids.dk - der var stadig flere tilbage, da jeg købte min, så du kan sikkert stadig nå det ;) God jul, Nadja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

Johannamor-vb

I samme boldgade kan jeg anbefale Playmobiljulekalenderen og - til skolebørn - Shanes julekalender lavet for red Barnet. De to førstnævnte har vi testet sidste år på en 3- og 5-årig, og de er købt i en ny udgave til i år. Shanes kalender er jeg sikker på bliver et hit i år!

Anmeld

29. november 2010

Webredaktøren-vb

Jeg skulle lige til at sige det samme i forhold til den fra Playmobil - den vakte stor glæde hos børnene sidste år. Husk dog at de forskellige dele skal placeres bag lågerne manuelt, inden I giver den til børnene. Det tager en 10 minutters tid, så ikke et problem, men man skal bare være opmærksom på det :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.