Har I pyntet op

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. november 2010

Fru_Hansen-vb

Har I fået gang i julehyggen rundt om i de små stuer og pyntet op . Her fik hele huset en gang julepynt igår, ellers var jeg vist aldrig kommet i stemning. Især ikke med det her vejr. Hvad med jer er pynten oppe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

Elverpigen-vb

Nej, ikke endnu. Men har rodet rundt i nogle flyttekasser for at finde adventskransen, og fandt den endelig, sammen med en anden æske, som jeg vidste at den havde ligget sammen med. Min mand syntes at det var snyd, for han ville aldrig selv ha fundet den på den måde, selv om det er ham der har pakket kassen ned oppe på loftet :silly:

Anmeld

28. november 2010

Heidi Nielsen-vb

Jep her er der pyntet op.....det er sååååå hyggeligt :P Pyntede op igår da fødselsdagsfesten hos min lillebror blev aflyst pga. vejret.....så det blev der tid til der......

Anmeld

28. november 2010

Det er stadig mig-vb

Jeps, her er julepyntet til den helt store guldmedalje, og juletræet er også pyntet. Vi skulle først have pyntet på Tirsdag, men ungerne kunne ikke vente, så......nu sidder jeg i 'julestuen' og hygger mig, for det er jo helt klart skide hyggeligt med lystrapperne i vinduerne, lyset i den store røde julestjerne, kæden på træet osv. Det giver en rigtig hyggelig beslysning og en god stemning der passer fint til sneen udenfor vinduerne.

Anmeld

29. november 2010

Krullermor-vb

Der er også pyntet op her, det blev der allerede d. 24/11. Syntes det er så hyggeligt at se se hvordan børnene går rundt og kigger på de små nisser og alle de andre røde ting der nu pryder hele vores hjem :)

Anmeld

29. november 2010

Soap-vb

Ja self har jeg pyntet, juletræ kommer dog først op den sidste uge op til jul :)

Anmeld

29. november 2010

Johannamor-vb

Ja, der er fin julehygge hos os! Lyskæderne udendørs kom op sidste weekend - med den vejrudsigt, der var, kunne jeg allerede fornemme, at det var nødvendigt for at undgå dybfrosne fingre... Den udendørs julemand kom op natten til onsdag, samtidigt med den første sne - fordi jeg tænkte, at det måske var eneste chance for at se hvid juleidyl for børnene (ha...). Og huset er så blevet pyntet med adventslys, juelkybbe, nisser, engle osv. i lørdags. Der kommer mere op - men det bliver først op mod jul.

Anmeld

29. november 2010

als-vb

jep i går 1. advent blev der pyntet op. Juletræet venter vi lige en uge eller to med men ellers så er nisserne kommet på plads. Er bare super hyggeligt. Kærsten havde fremskaffet et juletræ til udenfor, så det står fint med lyskæden i.

Anmeld

29. november 2010

MetteNB-vb

Desværre nej - ikke endnu. Har haft arbejdsweekend, så fik ikke pyntet op. Planlægger at gøre det i morgen. Vil ikke risikere, det bliver 1. december uden pynt her i huset......

Anmeld

30. november 2010

Hellekk-vb

Her er julepynten også fundet frem, og har ovenikøbet investeret i nye kravlenisser. Dog hænger alt pynten over børnehøjde da bettemanden ellers nok skulle få det hele pillet ned igen :). Har planer om at lave dekorationer idag så vi er klar til kalenderlyshygge imorgen. Elsker jul! Og synes det er vanvittig hyggeligt og smukt med alt den sne, men desværre også temmelig upraktisk..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.