gode kælke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.904 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. november 2010

fridas-vb

Så er sneen her og vi vil alle ud i sneen. Vi har prøvet et hav af kælke, men det er ikke alle der er lige gode. Har i ikke nogle kælke/slæder i kan anbefale? Den skal ikke knække når der sidder en voksen og et barn ned af en god bakke. Jeg synes efterhånden vi har prøvet nogle stykker og de knækker. Sidste køb er helt ringe, den smider en 3 årig af! Den drejer mod venstre og vælter til samme side efter ca 10 meter. Den gør det både med voksne og børn, så det er ikke bare fordi hun hælder sig til siden. Jeg er træt af at bruge penge på noget ubrugeligt lort, så giv mig et godt råd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

Soap-vb

Her i huset bruger vi Bobslæder fra Brugsen til 99 kr og de er super og så har vi nogle numse kælke fra Hummel, det er også super til lidt større børn :)

Anmeld

28. november 2010

Det er stadig mig-vb

Og vi har slet ingen kælk, så jeg er med på en 'lytter'...

Anmeld

28. november 2010

Fru_Hansen-vb

Vi har en rød og en blå plastik kælk fra legekæden de er ganske fine, holder fint til en voksen. Styre den gør man jo selv med snorene.

Anmeld

28. november 2010

Spunk-vb

Min nevø har én der er ret god - jeg har taget adskillige ture på den, og den holder fint. Den ligner et surfbræt og er lavet en slags hård skum, så den er meget let at bære. På undersiden er der et hårdt lag plastic så den glider let. Ved desværre hverken hvad den hedder eller hvor den er købt.

Anmeld

29. november 2010

Johannamor-vb

Vi har to Stiga-kælke med fodbremser & rat, og ungerne hviner af fryd, når de drøner ned ad bakke. Kælkene er arvede og de er vel 10 år gamle, men de er så gode som nye på trods af at de har været brugt i vintervejr, der varer længere end almindeligvis herhjemme...

Anmeld

29. november 2010

Hendeselv-vb

Vi har en Peugeot kælk (købt hos bilforhandleren) med god plads til en voksen og et barn. Den har sikkert været dyr, men vores den store på 4½ fik den i julegave for et par år siden :) Kan varmt anbefales.

Anmeld

1. december 2010

AyLa-vb

Nogen der ved hvor man rent faktisk kan KØBE en kælk i Kbh området (til rimelige penge)?? var i flere forretninger idag og der var udsolgt alle steder..

Anmeld

2. december 2010

Soap-vb

AyLa skrev:
Nogen der ved hvor man rent faktisk kan KØBE en kælk i Kbh området (til rimelige penge)?? var i flere forretninger idag og der var udsolgt alle steder..
Nu er jeg ikk fra KBH men de fleste Brugsen´er har dem på lager selv om de ikk står fremme så måske du skal spørge der ;)

Anmeld

2. december 2010

AyLa-vb

Jeg må i Brugsen :) Tak for tippet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.