Ny og nysgerrig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

743 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. november 2010

Rikkecharlot-vb

Hej til alle.. Så lykkes det endelig at komme på..!! Jeg er - ud over kæreste, datter, søster, kusine, gudmor, veninde, ven - også mor. Jeg er mor til Christian på 5 måneder - og dog - han er født 9 uger for tideligt, så et eller andet sted mellem 3-5 måneder burde jeg skrive. Han er min første guldklump og den sværeste og mest livsbekræftende udfordring af alle jeg tidligere har prøvet. Jeg glæder mig til at gå lidt på opdagelse herinde og få hilst på nogle af jer mere garvede debatører. Jeg er ikke i tvivl om at kunne få en masse udbytte af de forskellige fora og håber selv at kunne bedrage lidt hist og her.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

Soap-vb

Velkommen til :) Håber du blir glad for siden ;)

Anmeld

25. november 2010

Kirle-vb

Ja velkommen til og hyggeligt at du vil være med! - jo fler jo bedre :D Spørg endelig hvis der er noget du vil vide eller er i tvivl om ;)

Anmeld

25. november 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

Velkommen til.. :)

Anmeld

25. november 2010

Rikkecharlot-vb

Jo tak..kan jo starte med at spørger hvorfor billedet på min profil ikke bliver vist..?? Måske jeg gør det forkert..??!!

Anmeld

25. november 2010

Kirle-vb

Rikkecharlot skrev:
Jo tak..kan jo starte med at spørger hvorfor billedet på min profil ikke bliver vist..?? Måske jeg gør det forkert..??!!
Godt spørgsmål - tror du skal prøve at uploade det igen og denne gang se om der er en fejlmeddelse andet tror jeg ikke det kan være. Der er ingen validering af fotos her :D

Anmeld

25. november 2010

Heidi Nielsen-vb

Velkommen til :) og spørg enedelig hvis der er noget du er i tvivl om......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.