Kvalmen er væk!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

746 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. november 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

Fik nogle temmelig kraftige mens-lignsmerter forleden aften/nat. I går morges var kvalmen forsvundet som dug for solen. Igen i aftes havde jeg meget ondt. ingen tegn på kvalme idag heller. Burde være glad for kvalmen er væk, men lige nu vil jeg faktisk gerne have den lidt igen - bare et par timer. Er vildt bekymret.. synes den skulle tage af over et par dage eller lign. ikke bare sådan lige bupti. Min egen lægen kan først hjælpe mig mandag og der er altså længe til. Kan slet ikke nyde jeg har det tip top fysisk. Har fået tid til en privat scanning i morgen formiddag, så jeg forhåbentlig får lidt ro i sjælen igen. Kryds fingre for mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Det er stadig mig-vb

Jeps, jeg krydser fingre! :) Og god ide med scanningen, lægen kan hverken gøre fra eller til alligevel :) Jeg havde også de vildeste undelivssmerter under sidste graviditet og blødte helt vildt frem til uge 24. Men alt var som det skulle være og blødningen kom ikke fra livmoderen, så man kan sagtens få nogle hæftige smerter der er uden betydning. Og blødning også. Jeg brugte også en formue på private scanninger, men det gav ro i sjælen.....så pengene var givet godt ud. Min veninde led også så frygteligt af graviditetskvalme og skulle tilsidst indlægges, da var hun i 16 uge eller der omkring, men tænk sig, da hun tog hospitalstøjet på, så forsvandt kvalmen med et trylleslag og kom aldrig mere. Hun syntes simpelthen det var så pinligt :laugh:

Anmeld

24. november 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

he he.. tror i øvrigt ike det altid er en fordel at være 2.gangsgravid.. har det med at sammenligne lidt. Havde ikke ondt på noget tidspunkt med alma, men havde masser af kvalme.. sådan er det slet ikke denne gang.. panikker nok bare lidt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.