Personalefest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.086 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. november 2010

Elverpigen-vb

I aften skal jeg med til Europas største personalefest, Føtex fejre sin 50 års fødselsdag for 12000 ansatte. Der er ret vildt at tænke på. Det bliver et kæmpe show, jeg er bare spænt på om jeg kan holde mig vågen til kl 3 hvor vi skal hjem til sjælland igen :lol: Men jeg glæder mig, og vi skal nok få en sjov aften og nat. Dessvære må jeg ikke drikke mig fuld, for jeg er gravid igen :flag: , men der er minst en fra min butik som kan holde mig med selvskab hvad det angår, så det går nok alligevel. Nu vil jeg gå ned og stryge min kjole, mens Sigrid sover, og finde en taske og et par sko frem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2010

Soap-vb

Håber du får en god fest, mon ik du finder ud af at hygge dig og have det sjovt selv om du ikke skal være fuld

Anmeld

20. november 2010

Laurie-vb

Er ret spændt om at høre, hvordan festen blev!!

Anmeld

21. november 2010

Elverpigen-vb

Det var en fed fest, selv om vi skulle ud på en 3 timers bustur hver vej. B) Det var kæmpestort, og alle var glade og feststemte, flere af de optrædende mente at det var den fedeste julefrokkost de havde optrådt til :silly: Og jeg havde det også sjovt og holdt mig vågen indtil vi skulle hjem kl 3 i nat, vi sov hele vejen hjem i bussen og havnede i København kl 6 i morges. Nu vil jeg have lidt at spise, og se om jeg ikke kan få en ring af en finger som er helt hævet.

Anmeld

21. november 2010

MetteNB-vb

Lyder som en hel vild og fantastisk fest. Det er sørme noget af en personalejulefrokost med så mange ansatte. Det må have været hyggeligt. Det er dog noget af en lang tur og mange timer at feste, men sjovt har det garanteret været.

Anmeld

21. november 2010

Charlotte d. 17.-vb

Det må være stort og sjovt at kunne deltage i sådan en kæmpefest i arbejdsregi. Jeg kan godt blive lidt misundelig, når jeg hører, hvad man kan stable på benene i store firmaer inden for det private - og det er altså ikke, fordi vores personalefester normalt er kedelige, men alligevel...

Anmeld

21. november 2010

MetteNB-vb

Enig Charlotte. Det er nogle gange noget andet i de store firmaer. Min mand var til LEGO fest i fredags. Det var også et brag af en fest med masser af god musik. Når vi har personalefest, dukker der ikke lige den ene kunstner op efter den anden ;)

Anmeld

23. november 2010

Elverpigen-vb

Det skal lige siges, at vi normalt ikke holder så stor en julefrokkost, for alle ansatte i Føtex på en gang. Dette var helt specielt fordi vi i år fylder 50 år. Hvis I vil se lidt af det der skete så se her: http://sputnik.tv2.dk/play/nyhederne-25170/ (det kommer til sidst i udsendelsen)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.