Det sner, sgu\'!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2010

MetteNB-vb

Slud er jeg heller ikke vild med...... Sne er herligt - især hvis det ikke ligger sig på kørebanen ;) eller kun daler, når jeg har mulighed for sneleg og ikke skal ud at køre..... Her blev vi vist ikke ramt af så meget som et snefnug, men vand kom der.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

Heidi Nielsen-vb

Her har vi ikke fået sne endnu men det skulle være på vej og nå os en gang i næste uge....hvis det holder...... Elsker sne kan bare ikke få nok og ønsker mig en vinter som den vi havde sidste år og i starten af dette år........

Anmeld

20. november 2010

MetteNB-vb

Her havde vi så fået en lille smule sne i morges. - og der er dalet et par små fnug siden, men det er ikke meget. Mine drenge mente bestemt, vi skulle ud at bygge snemand. Det kan dog kun blive i en havebords-udgave, hvor nederste kugle er på størrelse med en snebold ;)

Anmeld

20. november 2010

Laurie-vb

Elsker det også... har dog kun set lidt på taget af en bil.

Anmeld

20. november 2010

Caidas-vb

I går morges ved 7.30 tiden viste jeg pigerne at det sneede. Inden for 1 minut, havde Freja fået termostøvler på og var klar til at komme ud, stadig i natkjole. Jeg afleverede dem i børnehaven, hvor der allerede var bygget en snemand på næsten ½ meter. Da jeg hentede pigerne kl 14.30 var begge deres flyverdragter gennemvåde, selv om de havde haft regnbukser på. Jeg hader sne, når ikke jeg er på arbejde. Men heldigvis dalede sneen kun stille ned, da jeg var inde og købe lidt gaver.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.