Den nye fra Rihanna

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2010

Soap-vb

Spunk skrev:
Havde ikke hørt den før - hører kun radio når jeg kører, og eftersom jeg ikke pendler mere bliver det ikke til meget. Men jeg kan godt lide Rihanna, og den lød da helt ok. Ham der Modo er da for grineren :laugh: Er det ham der lavede 'eins, zwei, polizei'?
Se der ringer nogle klokker :laugh:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

Spunk-vb

Soap skrev:
Spunk skrev:
Havde ikke hørt den før - hører kun radio når jeg kører, og eftersom jeg ikke pendler mere bliver det ikke til meget. Men jeg kan godt lide Rihanna, og den lød da helt ok. Ham der Modo er da for grineren :laugh: Er det ham der lavede 'eins, zwei, polizei'?
Se der ringer nogle klokker :laugh:
Det er lidt pinligt at indrømme, men den hænger altså stadig ved...

Anmeld

11. november 2010

Fuzzbox-vb

NEMMERLY! Så ER der virkelig nogen der kan huske ham :D

Anmeld

11. november 2010

Mor-3-vb

Jeg kan godt lide Rihanna, synes næsten om alle de sange hun har lavet... også dem hun lavede først... Min datter på nu 5, er vild med 'Rude Boy Boy' :laugh: har hun været, siden hun hørte den føste gang i Radioen.. høre altid radio'ANR' mens vi laver mad :cheer: Den sang kan jeg da også huske... Med Modo,ved ikke eller synes ikke, jeg har hørt flere med ham...

Anmeld

11. november 2010

Happymummy-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Og denne tøsen her! Dog ikke Riannah....men dejlige Beth Hart som jeg ikke kan leve uden og som er som ilt i mit univers :laugh: :laugh:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!! :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: ELSKER ELSKER ELSKER Beth Hart. Og ISÆR Am I the One :kiss: :kiss: :kiss: Og det er også bare en superfed udgave på klippet der. Kunne tale i timevis om hendes koncerter - er uden fænomenal live if you ask me... Nå men hende Rihanna der er da heller ikke så dårlig...

Anmeld

11. november 2010

Det er stadig mig-vb

Ja, jeg har været til et par koncerter med Beth Hart og må indrømme jeg går derfra smask forelsket svævende på en sky :laugh: Men okay, jeg spiller også fuld plade :woohoo: Aaah men hun ER FANTASTISK live og SKAL simplthen opleves!!!

Anmeld

12. november 2010

AyLa-vb

Denne fra Rihanna og Eminem er helt fantastisk. Kan slet ikke blive træt af at høre på det.. Selv om jeg normalt ikke er til Eminem.. http://www.youtube.com/watch?v=uelHwf8o7_U Beth Hart har jeg aldrig hørt om - var ikke en del af integrationsprogrammet *LOL*

Anmeld

12. november 2010

AyLa-vb

Mor-3 skrev:
Jeg kan godt lide Rihanna, synes næsten om alle de sange hun har lavet... også dem hun lavede først... Min datter på nu 5, er vild med 'Rude Boy Boy' :laugh: har hun været, siden hun hørte den føste gang i Radioen.. høre altid radio'ANR' mens vi laver mad :cheer:
Rude rude boy, den er altså bare fræk :) Det nok meget godt at hun ikke forstår hvad der bliver sunget om..

Anmeld

12. november 2010

Mor-3-vb

AyLa skrev:
Mor-3 skrev:
Jeg kan godt lide Rihanna, synes næsten om alle de sange hun har lavet... også dem hun lavede først... Min datter på nu 5, er vild med 'Rude Boy Boy' :laugh: har hun været, siden hun hørte den føste gang i Radioen.. høre altid radio'ANR' mens vi laver mad :cheer:
Rude rude boy, den er altså bare fræk :) Det nok meget godt at hun ikke forstår hvad der bliver sunget om..
Ja det tror jeg på... griner...

Anmeld

12. november 2010

Kirle-vb

beth hart er ok,må nok indrømme at jeg ikke heelt forstå hypen omkring hende. Men nok tilskynder det til at en amerikaner ENDELIG gider lille DK ;) Jeg kan faktisk rigtigt godt lide den nye med Rihanna. Men er også gammel poptøs (i start pubertet) så er nok disponeret for det. Men ellers er jeg vild med den her : http://www.youtube.com/watch?v=qorAd10QHKM&feature=related Har aldrig set serien, aner ikke hvad den er om, men elsker bare den unikke kombination af skønhed og tristhed som Travis kan fange! :) Og så bare for sjov :) http://www.youtube.com/watch?v=qDRf4wpqgmQ Synes den er for grineren! ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.