Yndlings-weekend i sigte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. november 2010

Webredaktøren-vb

Lige om hjørnet venter en weekend uden planer :klap: :klap: næsten, for vi har lige en lille forkostaftale søndag, men ellers står den på afslapning! Lørdag skal vi sove længe, slappe af og hvis ungerne er i humør til det, så måske en lille hyggetur i biffen, men intet er arrangeret... ahh, det hører sjældenhederne. Står også på afslapning hos jer andre, eller skal I lige ud og løbe et efterårsløb :motion:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

Johannamor-vb

Vi har haft en dejligt rolig efterårsferieuge - og weekenden fortsætter i samme spor. Vi har været i biografen, har grillet pølser i skoven med venner, har været i svømmehallen, har shoppet lidt festtøj (for en gangs skyld står jeg ikke fortvivlet foran skabet to dage inden julefrokosten), er begyndt på det første julepynt, drengen har sammen med mig lavet et par strømpedukker som barnedåbsgave (det bliver nok til en uro), jeg har tygget mig igennem de første 400 sider af en murstensroman, har været på legepladser - og bare slappet af. Lige nu er jeg i gang med at bage kanelsnegle, og om et par timer skal vi hente en af drengens venner fra børnehaven, så de kan lege et par timer. Hvis vejret er til det i weekenden kunne jeg tænke mig en skovtur, hvor vi kan samle (jule-)mos. Ellers skal vi bare være friske og frejdige til arbejdslivet kommer i gang igen mandag morgen...

Anmeld

5. november 2010

Det er stadig mig-vb

Heller ingen weekendplaner hér, jeg gider det simpelthen ikke, og er bevidst om at takke nej til det meste der falder i weekenderne, generelt! Synes ugen er ALT rigeligt, med skolen, vennerne, legeaftalerne, aktiviteterne, klubben, voksen gæster, børnegæster, tidligt op - mig, sent i seng osv. Så weekenderne bruger vi altså på at være sammen, dase, hygge og ikke skulle noget. Selvfølgelig tager vi på ture og sådan noget, men som familie, sammen. Ingen uvedkommende, bortset fra en kammerat der kan få sneget lidt overnatning ind engang i mellem. Men ellers er weekenderne kun for familien, det er jo det eneste tidspunkt hvor vi kan nyde vores børn fra morgen til aften.... :)

Anmeld

5. november 2010

als-vb

ja vi har også endelig en weekend hvor kæresten ikke skal ud og lave hus ved hans bror eller familie sammenkomster eller andre trælse planer. Vi kan bare gøre som vi vil. Vi starter dog i dag med at tage ud til min søster og familie og spiser og hygger. Men det er fodi vi gerne vil og er spontant aftalt for 5 min siden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.