Kaninen så sløj ud i morges så jeg tog den med til dyrelæge for lige at få den tjekket, men hun anbefalde mig at få den aflivet pr omgående pga der var en mislyd ved hjertet. Operation ville ikke garanterer den fik det bedre og ville kunne løbe op i 20.000 kr.
Så nu er kaninen så død, og kæresten og jeg sidder og tripper over hvordan vi skal få det sagt, eller snarre over, hvordan de mon vil tage det.... :(
Som altid er jeg hurtig, og måske endda lidt for hurtig, for jeg lod kaninen blive dernede, hvilket måske var en fejl, da de jo så ikke kan begrave den. Jeg har også skillet mig af med bur, mad og alt hvad der har været kaninens så hjemmet nærmest er støvsuget, hvilket måske også var lidt forhastet :huh:
Men jeg gjorde det mere for at de ikke skal svælge sig i sorgen, og at adskillesen med tingene og kaninen, måske bare vil blive alt for dramatisk og gøre ondt værre. Men ser nu, at det måske kommer af min egen tilgang til døden og den slags generelt...og at børn måske mere har brug for den slags. Hmmm.
Nu er det så lidt for sent, håber de kommer over det på trods.
Anmeld