Rigtig hyggelig dag i mini zoo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

281 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. september 2009

Vingummien

Ja nu da vi har lånt en min brors bil i den her uge, så skal det da udnyttes, så i dag drog vi i mini zoo. Var virkelig hyggeligt.

Da det er uden for sæson var vi de eneste der og fik nogle nye dyr at se som de ikke har sat ud så folk kunne se dem.

Emil han hyggede sig rigtig meget og hvinede rigtig meget over alle de dyr der var der, han var helt vild med gedderne indtil de mente de nærmest skulle angribe mig og Emil så de stod nærmest ovenpå os og en nappede mig i armen, så farmand måtte komme os til undsætning hehe.
Der var en god dejlig legeplads med en stor rutsje bane som far óg Emil jo lige skulle prøve og det var et stort hit.

Godt ske det ikke ser ud af meget når man lige kommer ind sådan et sted, men vil faktisk sige at er det for børnene man tager afsted så vil jeg heller derhen end jeg vil i Ålborg zoo, er sådan en hel dejlig ro der og børnene må meget mere der og kan bedre rende rundt for sig selv. Og selv for en på Emils alder er det bare super
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2009

mariamiss6

Det var da skønt synes jeg.... dejlige billeder...

Anmeld

6. september 2009

Mira0911

Hvor dejligt... Kanon billeder...  

Anmeld

6. september 2009

Vinker

Lyder til I har haft en skøn dag - Dejligt at høre

Jeg glæder mig også til vi skal i zoo med Niklas Emil.

Skønne billeder af dine drenge

Anmeld

6. september 2009

Vingummien

Vinker skriver:

Lyder til I har haft en skøn dag - Dejligt at høre

Jeg glæder mig også til vi skal i zoo med Niklas Emil.

Skønne billeder af dine drenge

Mange tak. Os bare hyggeligt.

I skal finde en mini zoo, er virkelig et hit for dem har jeg i hvert fald fundet ud af

Anmeld

6. september 2009

Vinker

suanne85 skriver:

Mange tak. Os bare hyggeligt.

I skal finde en mini zoo, er virkelig et hit for dem har jeg i hvert fald fundet ud af

Ja det kunne jeg forstå på det. Der ligger faktisk en i tæt på Blåvand så der er ikke så langt. Vi har nemlig brochure liggende derfra i butikken!

Anmeld

6. september 2009

Vingummien

Vinker skriver:

Ja det kunne jeg forstå på det. Der ligger faktisk en i tæt på Blåvand så der er ikke så langt. Vi har nemlig brochure liggende derfra i butikken!

Så syntes jeg helt klart i skal prøve det, er som regl også billigere, vi gav kun 50kr for at komme ind og Emil var jo så gratis jo.

Anmeld

6. september 2009

Vinker

suanne85 skriver:

Så syntes jeg helt klart i skal prøve det, er som regl også billigere, vi gav kun 50kr for at komme ind og Emil var jo så gratis jo.

Ja det er da også super billigt - Det må vi ha prøvet af en gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.