NU kradser krisen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2010

Det er stadig mig-vb

Mine var også helt færdige da de så det var Pyrus igen-igen-igen! De havde håbet på Mikkel og guldkortet nummer 2 :laugh: :laugh:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

als-vb

okay er så helt uden for jer andre. Jeg syntes Pyrus er super. Var en halv stor pige da den blev vist første gang og mig og kæresten glæde ros begge til at vi skal gense den i år med tøsen. (hver sin smag) men har man set den for mange gange bliver det nok også for meget. Men syntes nu at en omgang af de gamle nissebanden og jul på slottet ville være alle tiders jul ;)

Anmeld

4. november 2010

MetteNB-vb

Havde jeg slet ikke fået med. Godt, der er VB-info med alt ;0) Ingen krise over det her. Jeg ved slet ikke, om drengene fatter interesse for julekalenderne. - og jeg har ikke rigtigt set dem, så det går nok - og ellers må deres far se julekalendere ;0)

Anmeld

4. november 2010

Charlotte d. 17.-vb

als skrev:
okay er så helt uden for jer andre. Jeg syntes Pyrus er super. Var en halv stor pige da den blev vist første gang og mig og kæresten glæde ros begge til at vi skal gense den i år med tøsen. (hver sin smag) men har man set den for mange gange bliver det nok også for meget. Men syntes nu at en omgang af de gamle nissebanden og jul på slottet ville være alle tiders jul ;)
Jeg holder med dig - jeg synes, Pyrus er fin underholdning, og oven i købet lærerig. Spørgsmålet er selvfølgelig, hvor ofte, man kan/bør genudsende julekalenderne, så den samme gruppe børn ikke skal se dem 3-4 gange. Nissebanden vil jeg rigtigt gerne slippe for. Jeg synes ikke, Flemming Jensen er sjov...

Anmeld

12. november 2010

Polyp-vb

Wauw...en tråd hvor jeg er næsten helt enig med Charlotte ;-) Er heller ikke til Fl Jensens 'humor', synes han taler ned til ungerne. Men jo til de helt små er visse af Nissebanden-tingene da gode. Nå, knægten er slet ikke hjemme de fleste dage hvor de sender julekalender, men når han er skal der ses Absalons Hemmelighed...men nok mest fordi en af klassens piger er med - og Pyrus har han set på dvd i sløjfe for år tilbage En modernisering af Jul i Gammelby ville også være en god ting ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.