Halloween March

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

341 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. oktober 2010

Caidas-vb

Jeg havde svoret at jeg ikke gad noget med Halloween overhovedet, men faldt så i med begge ben. Så en annonce i lokalavisen. Hent en pose og en seddel i banken - gå rundt i de anførte forretninger og få fyldt posen og fyldt sedlen med stempler. Aflever der efter sedlen i en anden bank, få et diplom og deltag i konkurrence om biobilletter. Hele Tølløse by var fyldt med Halloween stuff. Hekse, zombier, draculaer og spøgelser rendte frit omkring. Forretninger var pyntet med edderkopper + spind, græskar - der blev uddelt cup cakes, frugt, slik i alle afskygninger, legetøj..... osv. Turen var beregnet til 2 timer, pigerne var trætte, men klagede ikke (ret meget). Vi var færdige med vores tur et kvarter før tid, og pigerne satte sig bare og guffede løs af aftenens høst. Der var dog lidt betænkeligheder, da de efter endt tur sad i banken og Freja fik en plastikedderkop i sin saftevand. Og de afhuggede fingre nægtede de at spise - med de så altså også ulækre ud. Vi vandt desværre ikke, men havde en god aften. Endelig hjemme og børste tænder ekstra grundigt. I morges undrede jeg mig over at jeg fik lov at sove længe: de havde lige kunne nå posen med resten af rovet, så morgenmaden bestod af SLIK, uhm.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

Ja, der skal også være plads til at være barn engang i mellem :) Men lyder som en god aften - og morgen!

Anmeld

31. oktober 2010

MetteNB-vb

Lyder som et godt arrangement. Jeg ville også have deltaget. Når nogen gør en indsats for at arrangere noget gennemført, vil jeg gerne støtte op. Hvis det mest af en 'by', kan alliere sig, er der noget ved det. Jeg gider modsat ikke de arrangementer, hvor kun halvdelen eller mindre af handelsstandsforeningen har gidet gøre noget ud af det.

Anmeld

1. november 2010

Caidas-vb

Det var så første gang Tølløse fejrede Halloween på den måde. Dvs vi var i 12 forretninger, tror jeg det var. Mest imponeret var jeg over den sidste bank, Sparekassen Sjælland. Fuldstændig stadset op. Personalet var udklædt og det lignede alt andet end en bank. Sikker på at vi skal deltage til næste år igen, hvis det arrangeres igen. Men bare udklædte :woohoo:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.