Bingo Banko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.030 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. oktober 2010

Fuzzbox-vb

Er der nogen her, der spiller det?? :) Jeg er blevet helt bidt af det, og det er et ret hyggeligt program :P Det kunne være så fedt, hvis man kunne vinde en masse legetøj, Silvangavekortet, dæk og en enekelt roulade ;) Det er hvertfald det jeg spiller efter :laugh:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2010

Caidas-vb

Jeg spillede med i første omgang, men denne gang er jeg hoppet over. Jeg synes det er ok sjovt, men for langtrukkent. Desuden glemmer jeg altid at få printet plader ud, og har ingen printer hjemme. Men det ville være fedt at vinde en rejse til langt væk.

Anmeld

30. oktober 2010

desirefinck-vb

Ja jeg spiller det hver gang og det er bare så sjovt.. I dag har jeg været over hos svigerforældrene hvor vi alle sad og spillede det.. det var første gang for mine svigerforældre og de syntes det var rigtig sjovt..

Anmeld

31. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

Min den ældste og hans kæreste spiller også, og igår havde de fuld plade men kunne ikke komme igennem :laugh: Og jeg så det fordi de sagde de spillede med, hahaha....men jeg synes det var meget sjovt, og morede mig over dem der vandt en vaccine og 3 glas bacon mayonnaise :laugh: Men jeg synes ikke folk lyder specielt begejstret. Var det mig der var kommet igennem havde jeg hylet og skreget (men jeg er jo også amerikaner!) :laugh: :laugh:

Anmeld

31. oktober 2010

MetteNB-vb

Vi spiller ikke. Det har endnu ikke kunnet fange mine banditter, og jeg har ikke sådan et bingo bango gen, så jeg ser det heller ikke ret meget. Kunne nu ellers godt tænke mig at vinde sådan en vognfuld gaver, så måske burde jeg alligevel spille med.....

Anmeld

31. oktober 2010

desirefinck-vb

ja jeg har også hver gang bidt mærke i at folk virker ret lige glade med de ting de vinder,jeg ville da være over vild lykkelig. Det er jo fandme for mange penge de vinder for.. Og også selv om jeg måske ikke kunne bruge tingene så kender man jo altid nogle som kan.

Anmeld

31. oktober 2010

Fuzzbox-vb

Ganske enig her... Til tider synes jeg endda, at folk er en smule flabet, når de midt under gaveuddelingen siger, hvad de gerne vil have, elelr der var en, deer lige pludselig udbrød 'øøh, jeg spiller også med mine 4 børnebørn!' Jeg tror også at jeg havde jublet, hvis jeg var kommet igennem :D Men der var da en familie, der kunne man høre både børn og voksne juble og grine i telefonen :D

Anmeld

31. oktober 2010

MAMMARAZZI-vb

Jeg spiller hver anden weekend, når min datter er hjemme - har prøvet at spille uden hende, det er ikke det samme :laugh: Gad da godt, at vinde nogle af de fede præmier :P

Anmeld

31. oktober 2010

Heidi Nielsen-vb

Jep her blir der også spillet hver lørdag :P Synes det er sjovt og så er jeg helt vild med værterne, de er for morsomme. Og de prøver Bæverne blir sat på de er delme også morsomme :laugh: Har stort set hver gang haft enten fuld række eller fuld plade men er ALDRIG kommet igennem til studiet :angry: Kunne ellers godt bruge en rejse, vinterdæk, nye møbler osv. ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.