Har I oplevet det med jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.174 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. september 2009

Mira0911

Idag da jeg skulle skifte Julie, da hun var kommet af med afføring - Blødte hun efterfølgende - Nogen af jer der har oplevet det med jeres børn?
Jeg blev pænt forskrækket...

Hvad er godt at bruge ? Zink salve?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2009

TbCp

Dutte84 skriver:

Idag da jeg skulle skifte Julie, da hun var kommet af med afføring - Blødte hun efterfølgende - Nogen af jer der har oplevet det med jeres børn?
Jeg blev pænt forskrækket...

Hvad er godt at bruge ? Zink salve?

Var det fordi hun var blevet rød i numsen?  eller havde hun haft hård mave?

Jeg har prøvet engang hvor Liva havde virkelig tynd mave og var blevet så rød at der gik helt hul

Anmeld

6. september 2009

Mira0911

TbCp skriver:

Var det fordi hun var blevet rød i numsen?  eller havde hun haft hård mave?

Jeg har prøvet engang hvor Liva havde virkelig tynd mave og var blevet så rød at der gik helt hul

Hun var rød og havde lidt hård mave...

Anmeld

6. september 2009

TbCp

Dutte84 skriver:

Hun var rød og havde lidt hård mave...

Så er der måske bare kommet en lille rift det kan godt se lidt voldsomt ud i bleen nogle gange.

Anmeld

6. september 2009

Mira0911

- skriver:

Så længe det bare er en smule har hun nok fået en rift, så længe der ikke kommer så meget, så bare lad det hele af sig selv!

Takker for svar...

Anmeld

6. september 2009

Mira0911

TbCp skriver:

Så er der måske bare kommet en lille rift det kan godt se lidt voldsomt ud i bleen nogle gange.

Det var ikke fordi det var voldsomt i bleen derefter... Havde hende i bad.. Der meget lidt da jeg skiftede hende senere...

Anmeld

6. september 2009

mariamiss6

Jeg har lidt svært ved at gennemskue om det var huden omkring tarmen der piblede blod fra, eller om de kom inde fra tarmen....?

anyways hvis det er meget lidt er begge dele i orden.... Og til udvortes brug kan du jo starte med at tørre det ud med babypudder, som også køler huden, og så senere en god helende creme....

Anmeld

6. september 2009

Mira0911

mariamiss6 skriver:

Jeg har lidt svært ved at gennemskue om det var huden omkring tarmen der piblede blod fra, eller om de kom inde fra tarmen....?

anyways hvis det er meget lidt er begge dele i orden.... Og til udvortes brug kan du jo starte med at tørre det ud med babypudder, som også køler huden, og så senere en god helende creme....

Det er lidt væk fra endetarmen...

Zink salve er vel os godt?

Anmeld

6. september 2009

mariamiss6

Dutte84 skriver:

Det er lidt væk fra endetarmen...

Zink salve er vel os godt?

jaaa både og.... altså du har vel selv fundet ud af det nu efter hånden... men zinksalven kan være svær at lægge på fugtig hud, som en blodpiblende numse jo er, og når  det endelig sidder, er det egentlig bare en vandafvisende barriere, synes jeg....

Jeg ville lufttørre, bruge pudder først, og derefter måske en blå helosan, eller et tyndt lag zinksalve, når huden er helt tør...

Anmeld

6. september 2009

Mira0911

mariamiss6 skriver:

jaaa både og.... altså du har vel selv fundet ud af det nu efter hånden... men zinksalven kan være svær at lægge på fugtig hud, som en blodpiblende numse jo er, og når  det endelig sidder, er det egentlig bare en vandafvisende barriere, synes jeg....

Jeg ville lufttørre, bruge pudder først, og derefter måske en blå helosan, eller et tyndt lag zinksalve, når huden er helt tør...

Jeg takker for rådene...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.