Det er meget forskelligt. Tit får han creme og tøj på, mens han ser lidt morgen-tegneserier, men det er mest, når jeg ikke har nået at komme i bad og gøre mig klar, før han vågner.
Han ser sjældent fjernsyn om eftermiddagen - han vil som regel gerne være ude at lege, når han kommer fra børnehave. Vi har hverken kabel eller parabol eller hvad man nu kan have, så der er DR1, TV2 og ramasjang til ham.
Men nr han er lidt træt, vil han gerne 'se en tegnefilm' og alt efter hvordan det passer m aftensmad, bliver det et eller et par korte afsnit af et eller andet eller en længere tegnefilm.
I weekenden plejer 'vi' så at tage en morgen/formiddag med tegnefilm i soveværelset. Så prøver mor at sove lidt, mens sønnike sidder (gerne ovenpå mor) og snacker rugfras og ser tegnefilm. Og når der så kommer noget, der måske alligevel er lidt uhyggeligt, så er der en søvndrukken mor lige ved hånden. Men senere SKAL vi ud og løbe og lege meget fysisk.
Jeg ELSKER selv at flade ud og se fjernsyn og film på film på film, men jeg har måtte sande, at det bare ikke er så god en idé med min søn. Han skal simpelthen ud og 'luftes', ellers bliver han meget 'fysisk udadreagerende' og det går så ud over mig, mine ting og vores kat... :(
Anmeld