Man skal i hvert fald bare undersøge, at man ikke får en kantstenslevering, for det prøvede vi engang. Og der stod vi så med et amerikansk køleskab med dobbelt døre der skulle op på 5 sal :laugh:
De sidste år har vi købt direkte fra forretningen (selvfølgelig med levering + at de fjerne det gamle).
Det er ikke alle steder på nettet der har det der med, at de tager det gamle med sig, så dét skal man også lige undersøge.
Men generelt er det rarest at gå ned i forretningen og se sine ting ordenligt, næsten hellere betale lidt ekstra for dén service.
Ellers enig med Kongster, man behøver ikke prutte om prisen hos Skousen, så snart man træder ind, er der ofte store nedslag pr automatik. Sidst vi handlede der fik vi en Miele støvsuger med i købet og en lækker elkeddel i børstet stål. Så Skousen er en af vores favoritter - de er utrolig flinke og fleksible, og ikke bange for at smide ekstra gaver oven i købet.
Der er de mere sippede og fornærrede i fx Punkt 1.
Sidst købte jeg godt nok min vaskemaskine hos El-giganten, men det var fordi den kostede 5300 kr...og pludselig så jeg den nedsat til 2400 kr, og SÅ slog jeg til :laugh:
Anmeld