(Reklame) - hvad er det for et produkt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2010

Frede-vb

Nå, dumt at svare, førman har læste de andre indlæg... betragt lige det her indlæg som værende slettet B)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Jaaa, det kender jeg godt! Nå, men måske er den billige fra Garnier noget for dig så! Den ser smart ud, men om det virker tør jeg ikke spå noget om........ Den der TV-shop ansigtsdims ser ellers VIRKELIG fancy ud, men jeg kender mig selv og VED at jeg ALDRIG vil få det brugt! Det vil blive noget jeg går op i med liv og sjæl 2-3 dage, og så er dén skid slået..... Men hey, kan man næsten ikke bruge ALT fra Tv-shoppen? Når jeg har set det program, jamen så kan jeg da huske at jeg nærmest synes alt lød skide smart og genialt, uanset om det var knivsæt, powerrider, mavetræningsdimser, noget til tænderne eller noget til rå grøntsager :laugh:

Anmeld

21. oktober 2010

MAMMARAZZI-vb

Altså nu har jeg ikke set lige dén du har købt Helene, men i mine 'unge dage', da jeg arbejdede i Matas, var der en børste fra Lancome. Den var ikke så avanceret, man brugte den sammen med sit (vandopløselige) renseprodukt. Den skulle sætte ekstra gang i blidcirkulationen i ansigtet, og det er vist godt nok :P ...Og man fik altså en dejlig blød hud af det B)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.